pala prodaja

Luksuzni brend u padu, direktor dobio ekspresan otkaz

Britanski luksuzni brend Burberry mijenja svog izvršnog direktora nakon još jednog razočaravajućeg tromjesečja u kojem je prodaja pala više od 20 procenata.

Jonathan Akeroyd trenutno napušta Burberry, objavila je kompanija uz podatke o zaradi. Mijenja ga Joshuom Schulmanom, veteranom luksuzne odjeće koji je bio izvršni direktor u Coachu i Michaelu Korsu.

Akeroyd je u toj ulozi proveo samo dvije godine.

Globalno opadanje potrošnje na luksuznu robu također je natjeralo Burberry da izda upozorenje o profitu i ukine dividendu.

Dionica su tog dana pale za 17% na Londonskoj burzi.

Predsjednik Burberryja Gerry Murphy nazvao je tromjesečje 168 godina starog brenda "razočaravajućim", a tržište luksuza se "pokazuje izazovnijim od očekivanog".

"Poduzimamo odlučne korake kako bismo rebalansirali našu ponudu kako bismo je bolje upoznali s glavnim kupcima Burberryja, a istovremeno pružali relevantne novosti.

Očekujemo da će potezi koje poduzimamo, uključujući uštede troškova, početi donositi poboljšanja u našoj drugoj polovici te ojačati našu konkurentsku poziciju i poduprijeti dugoročni rast", rekao je Murphy.

Burberry, koji je najpoznatiji po svojim kaputima i torbicama, pomaknut će svoj fokus na ciljane potrošače visoke klase i ponuditi "šire svakodnevne luksuzne" predmete.

Također planira pokrenuti novu web stranicu u augustu.

Modna kuća je u "dugom gubitničkom nizu" s prodajom i profitom, a čini se da se stvari pogoršavaju, prema Neilu Saundersu, maloprodajnom analitičaru i direktoru GlobalData Retaila.

Razlog za to je kombinacija slabije potražnje za luksuznom robom i smjera brenda.