Bio je to poseban dan u tvornici Bentley u okolici Crewea u Engleskoj.
Kada je posljednji motor W12 bio završen, ugasile su se mašine i svi su radnici zajedno s upravom kompanije otišli na ručak.
Mehaničari koji rade na proizvodnji motora dobili su simboličan klip motora kao uspomenu na 21 godinu izrade.
"Trebali bismo biti ponosni na ovaj motor, doveo je Bentley na vodeću poziciju u svijetu", rekao je Andreas Lehe, član uprave firme.
Kada je W12 motor predstavljen 2003. godine, postigao je svjetski uspjeh. Sastojao se od dva uskougaona V6 motora izrađena ručno sa zajedničkom radilicom.
Iz njega je bilo moguće istisnuti oko 550 konjskih snaga, a radnicima je trebalo oko sedam sati da sastave otprilike 2.600 dijelova u savršeni "milozvučni orkestar", prenosi HAK revija.
S vremenom je snaga rasla, a modeli koji su se okrositili ovim motorom su Continental GT, Flying Spur te SUV Bentayga.
Koliko je brz W12 pokazao je, između ostalih, finski rally vozač Juha Kankkunen kada je u zimu 2011. srušio svjetski rekord na ledu s Bentleyjem GTC Supersports.
Juha je uspio ubrzati do 331 kilometar na sat po zaleđenom Botničkom zaljevu. Sada je vrijeme sustiglo ovaj već klasični motor.
Bentley ima novi motor za svoje nadolazeće modele. Riječ je o V8 motoru kao dijelu hibirdnog sistema. Trebao bi biti još snažniji od sada spomenutog i umirovljenog W12.