Dugo je Toyota taktizirala s električnim automobilima. Odbijala je uložiti previše resursa u njihovu proizvodnju, a to se, s poslovne strane, pokazalo kao dobar potez.
Prodaja električnih automobila stagnira pa se nije isplatilo pretjerno investiranje u tu tehnologiju.
Međutim, očigledno i u Toyoti shvataju da se treba pripremiti za električnu budućnost.
Toyota će sada izgraditi tvornicu baterija u Kyushuu u južnom Japanu, navodi se u japanskim poslovnim novinama Nikkei.
Poznat kao japanski Silicijski otok, Kyushu je centar za proizvodnju čipova, komponenti također potrebnih u modernim električnim automobilima, prenosi HAK revija.
Premda nije službeno objavljeno kada će tvornica biti dovršena, sigurno je da će za Toyotu to biti ključno za buduću proizvodnju električnih automobila.
Ulaganje u Kyushu bit će centralni dio osiguravanja uspjeha na azijskom kopnu, kojim trenutno dominira Kina.
Dio Toyote – Lexus, već ima jednu od svojih najvećih montažnih linija u Kyushuu.
Budući da su baterije električnih automobila velike i teške, smatra se strateškom prednošću da se tamo smjesti i proizvodnja baterija.
Toyota je u posljednje vrijeme stavila sve veći fokus na čvrste baterije za koje se nadaju da će biti u masovnoj proizvodnji oko 2028. godine.