Kate Winslet se već devet godina bori da prenese priču o Lee Miller na filmsko platno – gotovo desetljeće koje će konačno uroditi plodom. U potpunoj zamjeni od Mare Of Easttown i Avatar: The Way Of Water, Winslet ćemo sljedeći put vidjeti u ulozi Miller u filmu koji je također producirala, vraćajući se u Drugi svjetski rat kako bi ispričala priču o fotografkinji koja je uhvatila lajkove Blitza, koncentracijskog logora u Dachauu i oslobođenja Pariza za časopis Vogue.
Millerina ostavština dugo je čekala da bude ispričana; Winslet je bila ta koja je konačno dobila zeleno svjetlo od Millerinog sina jedinca.
Za Winslet je težina pričanja ove priče – i prikazivanja utjecaja koji je Millerino vrijeme u ratu imalo na njen život – bila upravo razlog zašto ju je vrijedilo ispričati.
"Htjela sam pokušati redefinirati kako bi je ljudi mogli otkriti", kaže ona za Empire. ž
“Za možda još jednu generaciju mladih žena, možda ljude koji znaju njene slike ili kako je izgledala, ali ne znaju ovo desetljeće njenog života koje je definiralo, koje ju je provelo kroz pakao. Ono što je proživjela i šta je postigla je nešto. Treba slaviti. To je njeno naslijeđe.”
Dio tog naslijeđa bila je posebna leća kroz koju je Miller, jedna od samo četiri fotoreporterke akreditirane u SAD, promatrala rat – doslovno snimajući drugu stranu sukoba.
"Lee je doista vidjela svijet kroz ženske oči", objašnjava Winslet.
“Bila je i žena koja se bunila protiv muškog pogleda.”
To se odnosilo i na nju samu i na njen rad.
“Ostavljala je to za sobom, odbacivala, poput j.bene kože, gotovo da ju je ribala sa sebe - i uranjala u nasilje i prljavštinu kako bi to iskorijenila iz vlastitog sustava, a kamoli sjećanja koja su svi ostali imali na nju.”
Pripremite se vidjeti Winslet kakvu je nikada prije niste vidjeli – ali predanu na ekranu kao i uvijek.