videoigre

Kriza i u igricama: Profit Nintenda se prepolovio

Japanski proizvođač videoigara i igračkih konzola Nintendo objavio je da je njegov profit u tromesečnom periodu od aprila do juna, koji za kompaniju predstavlja prvi fiskalni kvartal, pao za 55,3 odsto međugodišnje na 80,9 milijardi japanskih jena, odnosno na oko 502 miliona evra.

Prihod Nintenda iznosi 246,6 milijardi jena, dakle oko 1,52 milijarde evra, što je za 46,5 odsto manje u odnosu na isti kvartal lane.

Korisnici gube interesovanje za Nintendove vodeće Svič konzole. Od aprila do juna je prodat samo 2,1 milion konzola, za 46 odsto manje nego u istom tromesečju 2023.

Svič je na tržištu još od marta 2017. godine, a predsednik Nintenda Šuntaro Furukava je rekao da će firma predstaviti novu konzolu do kraja marta 2025, prenosi Kjodo.

Kompanija je saopštila da su loši rezultati delimično i posledica efekta visoke baze iz prošle godine kada je Nintendo zabeležio visoke prihode zahvaljujući uspehu filma "Super Mario braća" i nastavka video igre iz franšize "Legenda o Zeldi".

Nintendo u ovom kvartalu nije imao video igre koje bi mogle da pariraju "Zeldi" po prodaji, ali kompanija je bar delimično profitirala od slabog kursa jena u odnosu na američki dolar.

Japanski proizvođač videoigara i igračkih konzola Nintendo objavio je da je njegov profit u tromjesečnom periodu od aprila do juna, koji za kompaniju predstavlja prvi fiskalni kvartal, pao za 55,3 posto međugodišnje na 80,9 milijardi japanskih jena, odnosno na oko 502 miliona eura.

Prihod Nintenda iznosi 246,6 milijardi jena, dakle oko 1,52 milijarde eura, što je za 46,5 posto manje u odnosu na isti kvartal lani.

Korisnici gube interesovanje za Nintendove vodeće svič konzole. Od aprila do juna je prodat samo 2,1 milion konzola, za 46 posto manje nego u istom tromjesečju 2023.

Svič je na tržištu još od marta 2017. godine, a predsjednik Nintenda Šuntaro Furukava je rekao da će firma predstaviti novu konzolu do kraja marta 2025, prenosi Kjodo.

Kompanija je saopćila da su loši rezultati djelimično i posljedica efekta visoke baze iz prošle godine kada je Nintendo zabeilježio visoke prihode zahvaljujući uspjehu filma "Super Mario braća" i nastavka videoigre iz franšize "Legenda o Zeldi".

Nintendo u ovom kvartalu nije imao videoigre koje bi mogle da pariraju "Zeldi" po prodaji, ali kompanija je bar djelimično profitirala od slabog kursa jena u odnosu na američki dolar.