u toku razgovori

Na pomolu najveća akvizicija ikad u prehrambenom sektoru: Mars želi kupiti poznati brend

Prehrambeni gigant Mars, čije robne marke slatkiša uključuju M&M's i Snickers, istražuje potencijalnu akviziciju Kelanove, proizvođača grickalica kao što su Cheez-It i Pringles.

Dogovor bi bio jedan od najvećih ikad u prehrambenom sektoru, s obzirom na tržišnu vrednost Kelanove od oko 27 milijardi dolara uključujući dug, i testirao bi apetite regulatora da dopuste konsolidaciju u sektoru.

Dionice Kelanove porasle su za oko 20% otkako se prošlog oktobra odvojila od WK Kellogg Co, ali se i dalje trguje s diskontom u odnosu na neke konkurente, kao što su Hershey i Mondelez International, što je čini potencijalnom metom akvizicije.

Nema sigurnosti da će Kellanova sklopiti ugovor s Marsom, rekli su izvori. Drugi ulagač također bi mogao da se obrati Kelanovi, a moguće je da ne dođe do dogovora s bilo kojom stranom, dodali su izvori koji su zahtijevali anonimnost jer je stvar povjerljiva, prenosi Seebiz.

Prošle godine je J.M. Smucker kupio proizvođača "Twinkies" Hostess Brands za 5,6 milijardi dolara, u ugovoru koji je ujedinio dva velika američka proizvođača grickalica.

Međutim, mnogi poslovi su bili manji od mega spajanja između Heinza i Krafta postignutog prije gotovo deset godina, budući da su američki antimonopolski regulatori postali zabrinutiji zbog takvih transakcija koje dovode do viših cijena i manjeg izbora za potrošače.

Cijene hrane porasle su 25% između 2019. i 2023, brže od druge potrošačke robe i usluga, prema nedavnim statistikama Ministarstva poljoprivrede SAD.

Savezna komisija za trgovinu i država Kolorado tužili su kako bi spriječili 25 milijardi dolara vrijednu akviziciju Albertsonsa od strane operatera trgovina mješovitom robom Krogera, navodeći zabrinutost da bi taj posao povećao cijene za milione Amerikanaca.

Dogovor za Kelanovu bio bi najveći ikad za Mars, zasjenjujući njegovo preuzimanje operatera veterinarskih bolnica VCA u iznosu od 9,1 milijarde dolara 2017.

Kompanija sa sjedištem u Virdžiniji nastoji da diverzifikuje svoje poslovanje putem akvizicija. Ostvaruje oko 47 milijardi dolara godišnje prodaje. Posluje kroz tri odjela: Mars Petcare, Mars Snacking i Mars Food & Nutrition.