za najhrabrije

Superbrzi auti zahtijevaju superpažnju. I najmanja greška može biti kobna

Osim činjenice da su potrebni kilometri staklasto glatkog asfalta, automobili moraju biti iznimno aerodinamični i moći trošiti komade zraka, a potrošnja goriva pri tim brzinama je ogromna.

Inženjeri moraju oblikovati automobil koji lako reže zrak, istovremeno stvarajući ogromnu potisnu silu kako bi ostao na tlu.

Dodavanje hiljade funti potisne sile opterećuje gotovo svaki dio automobila, posebno ovjes i gume.

Amortizeri moraju moći podnijeti privremeno teži automobil, a istovremeno održavati gume u kontaktu s asfaltom. Pri 480 km na sat, čak i suptilne nesavršenosti na površini ceste dolaze brže i mnogo teže, tako da se automobil mora moći nositi s njima.

Gume posebno brutalno udaraju tokom vožnji pri najvećoj brzini, budući da se njihove bočne stijenke sabijaju od sve sile potiska.

Također su izloženi ekstremnim temperaturama zbog trenja koje dolazi od gume koja se hvata o kolnik pri 480 km/h. Pri toj brzini, gume se okreću hiljade puta u minuti, tako da također moraju biti dovoljno čvrste da zadrže svoj oblik kroz jake rotacijske sile.

Senzori za nadzor pritiska u gumama mogu težiti nekoliko puta više od normalne količine kada se okreću brzinom od 480 km/h i uzrokovati neuravnoteženost točkova i druge probleme.