Polovina svih vozila prodanih u Kini u julu bila su ili nova čista električna vozila (EV) ili plug-in hibridi, pokazali su podaci iz industrije, što je prekretnica koja naglašava koliko je najveće svjetsko automobilsko tržište skočilo ispred zapadnih kolega u prihvaćanju EV-a.
Prodaja takozvanih novih energetskih vozila (NEV) prošlog je mjeseca skočila 37% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, čineći rekordnih 50,7% prodaje automobila, pokazuju podaci Kineske udruge osobnih automobila (CPCA).
Prodaja NEV-a činila je samo sedam posto ukupne prodaje vozila u Kini prije tri godine, ali njena velika ulaganja u opskrbne lance EV-a potaknula su rast domaće industrije EV-a, ostavljajući mnoge etablirane inostrane marke da se bore da ih sustignu.
Nasuprot tome, udio prodaje električnih i hibridnih vozila u Sjedinjenim Državama iznosio je 18 posto u prvom kvartalu ove godine, prema US Energy Information Administrationu, istraživačkoj tvrtki.
Brzina rasta NEV vozila u Kini ubrzala se s porasta od 28,6 posto u junu. Prodaja čisto električnih vozila porasla je 14,3 posto u julu, u odnosu na rast od 9,9 posto u junu.
Solidan rast prodaje NEV-a pomogao je nekim lokalnim markama, uključujući BYD (BYDDY) i Li Auto (LI), da postave nove mjesečne rekorde prodaje u julu.