Nürburgring

Rekordi najzloglasnije trkaće staze: Ovo su najbrža vremena kruga

Izazov koji predstavlja najzloglasnija njemačka trkaća staza je bez premca, a rekord kruga Nürburgringa apsolutno je priznanje.

Svaki od 147 zavoja duž staze od 20 km daje proizvođačima automobila neusporediv uvid u to gdje njihovi strojevi rade najbolje, a gdje se moraju poboljšati.

Proizvođači provode godine (ako ne i desetljeća) usavršavajući svoje automobile oko Nordschleifea u nadi da će biti okrunjeni za proizvođača jednog od najbržih automobila na svijetu.

Postoji, međutim, upozorenje: 'službena' dužina kruga povećana je 2019. Prije toga, sva su se vremena bilježila na stazi od 20 kn/h koja je zapravo izostavljala kratku dionicu T13 ravno na kraju kruga.

Ipak, s tolikim naglaskom koji se stavlja na postavljanje brzog vremena, Nürburgring je odlučio da će se računati samo cijele 12,944 milje.

Rekordni set krugova može se podijeliti između nekoliko različitih tipova automobila. U nastavku pogledajte najbrža prolazna vremena u svim glavnim kategorijama.

Porsche 919 Hybrid Evo

Vrijeme kruga: 5:19:546

Kad je Porsche ukinuo ograničenja za svoj prototip 919 Hybrid koji je osvojio Le Mans i poslao ga na oproštajnu turneju po legendarnim trkaćim stazama prije nego što se povukao iz utrka izdržljivosti, jedino što je tvrtka imala na umu bila je razbiti najbrži krug svih vremena Nordschleifea.

Automobil je bio 39 kg lakši od svoje specifikacije za utrke, s radikalno prerađenom aerodinamikom koja je poboljšala potisnu silu za 53%. 2,0-litreni V4 hibridni pogonski sklop podešen je za proizvodnju 710 KS, uz dodatnih 433 KS koje dolazi iz električnog motora.

S pogonskim vozačem Porschea Timom Bernhardom za upravljačem, 919 Evo je nastavio s brisanjem rekorda kruga svih vremena, prvo postavivši 5:24:375 na treningu, a zatim 5:19:546 u službenoj vožnji.

Volkswagen ID R

Vrijeme kruga: 6:05:33

Pravo je postignuće što je Volkswagen ne samo uspio osvojiti najbrže vrijeme kruga u električnom automobilu sa svojim ID R programom, već se i smjestiti među najbrže ikada zabilježene.

Automobil je nakon toga nastavio postavljati rekorde na Goodwood Festivalu brzog brdskog uspona i kineskoj Tianmen Shan Big Gate Road, dok će tehnologija koju je uveo nastaviti utjecati na električne cestovne automobile R odjela.

Honda Civic Type R

Vrijeme kruga: 7:44:88

Rekordi na Nürburgringu Hondi nisu nepoznanica: svaka iteracija Civica Type R objavljena tokom proteklog desetljeća u jednom je trenutku držala rekord s pogonom na prednje točkove.

Novi automobil FL5 generacije bio je opremljen gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect za svoju vožnju, dajući mu dodatno prianjanje potrebno da skine s trona Renault Mégane RS Trophy-R.