širok dijapazon boja

Renault Talisman: Klasikom na megdan rivalima

Za razliku od prethodnika koji su pokušavali nekonvencionalnom arhitekturom (kombilimuzinama), cijenom i opremom parirati rivalima, posebno onim njemačkim, Renault Talisman je klasičnim pristupom napravio mnogo bolji rezultat.

Iako nije zastario, pa ni izgubio na konkurentnosti, u Renaultu su ga odlučili pojačati na svim bitnim tačkama.

Nova paleta boja

Vizuelno je automobil sazrio, a upečatljiv vanjski dizajn sada je oplemenjen novim odbojnicima, krom dekoracijom i Full LED prednjim svjetlima. I odzada su svjetla obogaćena kromom, pokazivači smjera su dinamički, a antena je u obliku peraje.

Novi Talisman dostupan je u paleti novih boja, a koje uključuju sivu Baltic, crvenu Vintage i sivu Highland. U ponudi su i nove felge, i to Pierre (17”), Stellar (18”) i Sato (19”).

U kabini nova ambijentalna rasvjeta, kvalitetnija izrada, ali i obogaćeni Initiale Paris nivo koji objedinjuje najnapredniju opremu koju Renault može ponuditi. Poboljšane ergonomije i praktičnosti Talisman je dobio brojne novosti u detaljima, od novog multimedijskog sistema Renault EASY LINK kojim se upravlja putem 9,3-inčnog dodirnog zaslona i dodatnog 10,2-inčnog zaslona na kokpitu. Osim brojnih aplikacija vrijedi spomenuti i Bose audiosistem s 13 zvučnika na najopremljenijoj izvedbi.

U vožnji Talisman raspolaže aktivnim tempomatom sa sistemom zadržavanja u traci te aktivnim kočenjem. Tu je i sistem kočenja u nuždi koji prepoznaje pješake i bicikliste, kao i niz danas uobičajenih sistema asistencije.

Talisman je jedini model u klasi s 4Control sistemom zakretanja stražnjih točkova, a koji donosi bolja manevarska svojstva u vožnji.

Ponuda motora

U ponudi motora nalazi se 1,7-litreni dizelski motor Blue dCi snage 120 ili 150 KS, usuglašen sa 6-stepenim ručnim mjenjačem. Dostupan je i 2,0-litreni dizelski motor Blue dCi s 200 KS, koji snagu prenosi putem 6-stepenog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom EDC. Kod benzinaca premijeru u Talismanu ima odlični 1.3 TCe sa 160 KS i 270 Nm. Na vrhu je TCe 225, 1.8 turbak poznat iz Alpine s 225 KS i 300 KS te EDC mjenjačem.

Premijera za javnost je početkom idućeg mjeseca u Ženevi, a start prodaje u junu.