Prema novom istraživanju, petina lovaca na novi dom provede manje od 20 minuta gledajući kuću ili stan prije nego što odluče dati ponudu.
Web stranica za nekretnine Zoopla je također otkrila da se kupci češće fokusiraju na umjetnička djela i namještaj nego na strukturalne karakteristike - a više od jedne od deset osoba "testiralo" je vlasnički krevet i kauč.
Prosječno vrijeme
Prosječno vrijeme za razgledanje nekretnine prije nego što se odluče za kupovinu bilo je oko 49 minuta, objavila je Zoopla, oslanjajući se na podatke ljudi koji su posjetili nekretnine u posljednjih pet godina.
Također, četvrtina ljudi je priznala da je gledala slike porodice koja tamo živi, dok je 24 posto provjerilo njihovu tehnologiju.
Gotovo dvije petine divile su se njihovom namještaju. Svaka sedma je zavirila u fioke i ormare.
U međuvremenu, 13 procenta ispitalo je koliko su udobni krevet i kauči vlasnika, prema istraživanju koje je sproveo Mortar Research u junu.
Šta ljudi gledaju?
Zoopla je takođe isprobala tehnologiju "praćenja" pogleda kako bi ukazala na to gdje lovci na kuće fokusiraju svoju pažnju tokom obilaska.
Ovaj eksperiment je uključivao pet ljudi koji su tokom obilaska nosili naočare za praćenje očiju.
Važne stvari
Na web stranici za nekretnine navodi se da su ljudi proveli samo 34 sekunde gledajući spavaću sobu, a nešto više od minute u kuhinji.
Web stranica nekretnina također navodi da je istraživanje pokazalo da su pažnju ljudi zaokupili predmeti kojih više ne bi bilo da se usele.
A kada su u pitanju zaista važne stvari, istraživanje je pokazalo da ljudi ne gledaju u radijatore duže od pola sekunde u bilo kojoj prostoriji.
Prema istraživanju, struktura kuće – uključujući podove i plafone – privukla je 38 posto pažnje, kozmetika i namještaj 54 posto, a oprema osam posto.