ZAŠTITA OD PREVARE

Američka agencija pooštrila pravila za borbu protiv lažnih recenzija i svjedočenja kupaca

Novo pravilo će omogućiti Agenciji borbu protiv lažnih kritika koje generiše vještačka inteligencija

Američka Federalna trgovinska komisija (FTC) objavila je u srijedu konačno pravilo za borbu protiv lažnih recenzija i svjedočenja, zabranu prodaje ili kupovine.

Pravilo će omogućiti Agenciji da pojača provođenje, traži građanske kazne za prekršioce i odvrati lažne kritike koje generiše vještačka inteligencija (AI).

"Lažne kritike ne samo da gube vrijeme i novac ljudi, već i zagađuju tržište i odvraćaju poslovanje od poštenih konkurenata", rekla je predsjednica FTC-a Lina M. Khan.

Ona je dodala:“Jačanjem alata FTC-a za borbu protiv obmanjujućih reklama, konačno pravilo će zaštititi Amerikance od prevare, upozoriti kompanije koje nezakonito koriste sistem i promovisati tržišta koja su fer, poštena i konkurentna“.

Konačno pravilo zabranjuje lažne ili lažne recenzije potrošača, svjedočenja potrošača i svjedočenja slavnih, kupovinu pozitivnih ili negativnih recenzija, insajderskih recenzija i svjedočenja potrošača, web stranice za recenzije koje kontroliše kompanija i zloupotrebu lažnih indikatora društvenih medija.

Osim toga, preduzećima se zabranjuje da koriste pravne i fizičke prijetnje, zastrašivanje ili određene lažne javne optužbe kako bi spriječilo ili uklonilo negativnu recenziju potrošača.