javni debi

Sladak i brz: Novi Mini John Cooper Works dolazi na tržište

Prototipne verzije JCW-a, nazvane 'JCW PROtotype', već su imale naporno ljeto, od debija pred prepunim mnoštvom, do praćenja vremena na velikim trkaćim događajima, pokazujući da je Mini ozbiljan s posljednjom iteracijom svog popularnog hot otvora.

To je počelo s 24 sata Nürburgringa još u julu, gdje je benzinski prototip odnio pobjedu u klasi u svom prvom pokušaju – ističući ne samo njegove performanse već i sugerirajući dobre stvari za njegovu izdržljivost, piše Autoexpress.


Električna inačica zatim je imala svoj javni debi na ovogodišnjem Goodwood Festivalu brzine, s 'dinamičkom demonstracijom' trčanja uzbrdo - slučajno, istog vikenda kada je električni hot hatch Alpine A290 također uživao u nekoliko vožnji, sugerirajući budućnost žanr neće biti tako sumoran kao što neki možda zamišljaju.

Kamuflaža JCW PROtotypea koristi istu crveno-bijelu shemu boja kao i klasični Mini reli automobili iz šezdesetih, posebno onaj koji je Paddy Hopkirk vozio do pobjede na reliju Monte Carlo 1964. godine. Oznaka '37' također je posveta tom slavnom automobilu.

Još uvijek dobijamo neke naznake o promjenama napravljenim za JCW, kao što je uzorak karirane zastave za osmerougaonu rešetku, koja također izgleda otvorenija kako bi omogućila bolje hlađenje. Naravno, klasična okrugla prednja svjetla standardnog automobila i dalje postoje.

Lukovi točkova su prošireni, a nazad se nalazi dvostruki krovni spojler iznad jedne velike ispušne cijevi u središtu agresivnijeg stražnjeg odbojnika. Prilagodljive ploče stražnjih svjetala iz novog Mini Coopera ostaju.

Držeći se za sada benzinskog MINI JCW, posljednji je koristio visoko ugođenu verziju 2,0-litrenog četverocilindričnog benzinskog motora s turbopunjačem koji se nalazi u Mini Cooper S, a sigurno je da će ovoga puta biti ista priča.