Vozači koji prelaze velike distance često znaju da stanu pored puta kako bi odrijemali, ukoliko im se prispava, i to je sasvim uredu sa aspekta bezbjednosti saobraćaja. Nakon par sati u stanju su da odmorni i napunjenih baterija sigurno nastave putovanje.
Ali šta se dešava ako je električnom automobilu potrebna dopuna baterije, a vozač odluči da prekrati vrijeme drijemanjem u kabini.
Tokom posljednjih nekoliko godina pojavila se nova vrsta drijemanja u automobilu – dok je vozilo parkirano na punjaču a vozač čeka da se baterija napuni.
Ako je san tvrd, to može dovesti do dužeg boravka na punjaču. Jedan Kanađanin je to naučio na teži način kada je zatvorio oči i probudio se pet sati kasnije.
Ko ne vozi električni automobil svaki dan možda ne zna da operateri stanica za punjenje ne vole kada neko ne oslobodi stanicu za punjenje odmah nakon što se baterija potpuno napuni.
Nije ni čudo jer bi za to vrijeme mogao da se puni drugi automobil i operater bi mogao da zaradi. Zbog toga je većina operatera uvela takozvani "idle fee", odnosno naknadu za blokiranje punjača nakon završenog punjenja.
Tesla, vlasnik mreže Superchargera, nije izuzetak. Postoji čak i posebna tabela naknada dostupna na web lokaciji proizvođača.
Nesretni Kanađanin je spavao pet sati i za to vrijeme mu je naplaćeno 140 dolara.