BMW E31 jedina je prava serija 8, a ovaj primjerak je najbolje pokriće za tu tvrdnju.
Iako je BMW u nešto više od tri desetljeća ponudio tek dvije generacije serije 8, iskonski obožavatelji složit će se da je osmica samo jedna, i to E31. Danas je ovaj automobil u fokusu mnogih, a cijena rabljenih se u posljednjih nekoliko godina višestruko povećala.
Ironično, automobil koji se prestao prodavati i nije dobio nasljednika zbog slabe prodaje sada proživljava drugu mladost, stoga ne čudi što se može naletjeti i na ovakve prerade, pa i restomodove. Reyn Speed Shop je na ovogodišnji Monterey Car Week doveo automobil pod imenom 858 CSL.
Troslovni dodatak u imenu nije slučajan. CSL je i ovdje kratica za Competition Sport Lightweight, a u prijevodu to znači da je karoserija automobila dobila nove dijelove, od kojih je većina izrađena od karbona.
Posljedica je osvježen izgled, ali i osjetno manja masa.
Automobil je posebno upečatljiv sprijeda s novim odbojnikom, svjetlima i poklopcem motora koji je dobio ventilacijske otvore. A ispod poklopca nije standardni V8, pa ni V12. Pazite sad ovo, izbor je pao na 5.0 V10 iz BMW-a M5 (E60), koji se proizvodio do 2010. godine. Zapremina motora povećana je na 5.8 litara, a motor je usklađen sa šeststepenim ručnim mjenjačem.
Izlazne karakteristike motora te performanse nisu poznate, ali je sasvim sigurno da je ova osmica s više od 500 KS i karizmom vječnog zavodnika zaslužila ući u Legende Autobahna, show u okviru kojeg je predstavljena.