Mile Kekin i Darko Rundek napravili su obradu klasika Hladnog piva Trening za umiranje.
"Trening za umiranje napisao sam s dvadeset godina i već dugo je želim ponovno snimiti. Ne zato što joj nešto fali u žestokoj punkerskoj verziji s Džinovskog, nego sam je htio opet doživjeti prvi put. Zato mi je bio potreban gost koji će Treningu dati novu dimenziju i patinu. Sjetio sam se odmah Darka Rundeka, s kim već dugo želim sarađivati. Čekao sam pravu pjesmu koja je, eto, konačno došla. Darko je pristao čim ju je čuo i svojom interpretacijom joj dao novi, prepoznatljivi rundekovski pomaknuti pečat", rekao je Kekin.
"Bilo mi je drago kad mi se Mile Kekin javio s idejom za saradnju jer ga cijenim kao autora, a osobito kao tekstopisca. Trening za umiranje nisam poznavao u ranije objavljenoj verziji. Aranžman koji su mi Mile i Mark Mrakovčić poslali zvučao je poletno i autentično, mogao sam se poistovjetiti s glavnim junakom pjesme, pa sam s veseljem prionuo poslu i otpjevao u svom kućnom studiju uz matricu koju su mi poslali. Poslije smo još malo dotjerivali i razmjenjivali ideje kod njih u studiju, na zajedničko zadovoljstvo. Snimanje spota mi je također bilo ugodna igra pa ako se i publici svidi - zaokružit će se jedna lijepa suradnja", rekao je Darko Rundek.
Ovaj projekt potpuno je umjetnički zaokružio videospot. Mladi režiser Dinko Šimac, s kojim je Kekin sarađivao prvi put, uložio je dva mjeseca rada da napravi ovo pravo malo remek-djelo.
Šimac je vizualno realizirao Kekinovu ideju o mračnom videu ceste kojom vozi - sa svojim vokalnim suvozačem - kroz intimne životne trenutke.
"Trening za umiranje je pjesma koju znam otkad znam za sebe jer se nalazila na jednoj od prvih kazeta koje sam imao. Iz tog sam razloga osjetio veliku odgovornost i prema pjesmi, ali nekako i prema sebi - da pokušam napraviti spot koji će biti nešto posebno. Mile i ja smo krenuli od ideje road tripa - koja je već mnogo puta obrađena. No, u našem slučaju road trip se pretvorio u alegoriju vožnje kroz život i ustrajnosti kod težih životnih situacija. O kretanju naprijed i bijegu. Pomislio sam da je to savršena prilika da smanjimo Mileta i Darka u minijature i smjestimo ih u obiteljsku kuću, u male autiće i među igračke. Svojevrsna Priča o igračkama, ali uz veću dozu mraka", kaže reditelj.