ogromna snaga

Ford Mustang GTD iz 2025. izbacuje 815 KS iz svog gromoglasnog 5,2-litrenog V-8


Ford je potvrdio podatke o pogonskom sklopu za Mustang GTD, rekavši da će proizvoditi 815 konjskih snaga i 664 funta-stope okretnog momenta.

Ogromna snaga dolazi od GTD-ovog 5,2-litrenog V-8 motora s kompresorom i nove crvene linije od 7.650 o/min.

Najveća brzina GTD-a bit će 202 milje na sat, izjednačavajući maksimalnu brzinu Shelbyja GT500 iz 2013. godine.


S druge strane, Ford je upravo potvrdio da će Mustang GTD proizvoditi 815 konjskih snaga i 664 funta-stope okretnog momenta.


Uz brojku snage, Ford je također potvrdio da će GTD moći postići maksimalnu brzinu od 202 mph, što je izjednačenje za najbrži cestovni Mustang ikada.

Čak i tako, brojka GTD-a je za 22 mph brža od najnovijeg Shelby GT500, koji je bio ograničen na 180 mph zbog maksimalne brzine rotacije pogonske osovine. Za postizanje najveće brzine potreban je GTD-ov sistem za smanjenje otpora, koji smanjuje ugao masivnog zadnjeg krila i aktivira zakrilca ispod prednjeg dijela automobila kako bi se održala aerodinamička ravnoteža.

Ogromna brojka snage zahvaljuje kompresorskom 5,2-litrenom V-8, koji je Ford preuzeo iz gore spomenutog Shelbyja GT500. Za razliku od tog automobila, GTD dodaje uljni sistem sa suhim karterom koji ne samo da pomaže u performansama na stazi, već je također omogućio Fordu da podigne crvenu liniju za 100 okretaja u minuti na 7.650. Manja remenica superpunjača i izmjene usisnog i ispušnog sistema iz GT500 postavljanje također pomaže s novom brojkom snage. Impresivne brojke dio su Fordovog plana da zabilježi službeni krug kraći od sedam minuta na Nürburgringu.


Prijave za kupovinu Mustanga GTD odavno su zatvorene, a kupci su plaćali procijenjenu početnu cijenu od 325.000 dolara. Očekuje se da će proizvodnja u Sjevernoj Americi započeti krajem ove godine ili početkom 2025.