Popularni automehaničar David Long, koji je obožavateljima poznatiji kao Car Wizard, na YouTubeu je upozorio vozače na brojne uobičajene prijevare s kojima se mogu susresti kada daju svoje vozilo na popravak te ih je uputio kako ih na jednostavan način izbjeći, piše Express.
David je pozivao vozače da izbjegavaju mehaničare koji tjeraju klijente da plate skupe radove kada naizgled malo toga nije u redu s vozilom, prenosi net.hr.
“Vozač je imao svjetlo upozorenja na ploči s natpisom “upozorenje sustava” te ga je odvezao kod automehaničara koji mu je rekao da svašta nije u redu, da će biti skupo i da neće voziti auto. Bila je to taktika zastrašivanja”, rekao je.
“Umjesto da je nasjeo na trik, vozač je rekao ‘Idem potražiti drugo mišljenje’, i tako mi je drago što je to napravio jer to neće biti super skupo, a nije bilo razloga zašto ne bi mogao voziti svoj auto”, dodao je stručnjak.
U viralnom videu David je provjeravao Smart ForTwo kojeg mu je klijent doveo kada se na kontrolnoj ploči pojavilo svjetlo “upozorenje sustava”. On je brzo utvrdio da se ta lampica aktivirala zbog prazne baterije.
Drugo mišljenje
Mehaničar je naglasio da je vlasnik vozila mogao platiti hiljade eura za jednostavan popravak, ali je na kraju platio novu bateriju i montažu, jednostavno zato što je dobio drugo mišljenje.
Kasnije u videu, David je također pozvao vozače da saznaju kako dijelovi njihovih automobila izgledaju, navodeći da će neki mehaničari pokušati prevariti klijente da kupe novi motor tako što će im pokazati drugi filter ulja koji sadrži metalne strugotine.
“Dakle, gospođa Wizard teoretski dolazi u radionicu s automobilom koji ima ovakav mali filtar ulja i ovdje ja (prevarant) dolazim s velikim spremnikom za ulje koji je pun metalnih strugotina, pokušavam joj prodati novi motor. Ne stane čak ni u taj auto”, upozorio je.
“Vidio sam da se ovo događa u stvarnom životu, to nije izmišljeni scenarij, stvarno se dogodilo. Provjerite jeste li razumjeli osnove svog automobila kao što je vrsta filtera ulja koji ima, jer vas mogu prevariti”, dodao je.
David je također upozorio da bi neki mehaničari mogli pokušati klijentima pokazati oštećene komponente u pokušaju da plate zamjenu.