Dacia još od 2010. godine nudi motore s pogonom na benzin i ukapljeni naftni plin, a sada je prodala milioniti primjerak takvog vozila. Ovaj dvogorivni sistem koji se od 2020. naziva ECO-G100 razvija okretni moment od najviše 170 Nm pri 2000 o/min te pruža brojne prednosti.
Za početak, ECO-G100 je snažniji je od benzinske verzije (za 10 KS i 10 Nm), troši 10 posto manje goriva i ispušta 10 posto manje emisija CO2. Budući da ispušta 90 posto manje sitnih čestica, može se pohvaliti i manjim ugljičnim otiskom.
Svi Dacijini modeli zamišljeni su i konstruirani tako da se u njih može ugraditi plinski pogon. Pritom se spremnik ukapljenog naftnog plina ugrađuje u prostor koji je u drugim vozilima rezerviran za rezervni točak, što znači da ne utječe na kapacitet spremnika benzina niti zauzima mjesto u gepeku. Kao i ostala vozila u ponudi marke, verzije s plinskim pogonom isporučuju se s trogodišnjom garancijom.
Motor ECO-G100 dostupan je po povoljnoj cijeni i donosi dugoročne uštede. Ukapljeni naftni plin jedna je od najpovoljnijih vrsta goriva na tržištu: njegova je cijena za više od 40 posto niža od cijene 95-oktanskog bezolovnog benzina pa kupci pri svakom punjenju spremnika mogu uštedjeti oko 30 eura.