Renault nas je iznenadio neočekivanom premijerom konceptnog modela Embleme prije salona automobila u Parizu. Futuristički crossover ima krajnje neobični pogonski sklop pogonski sklop koji koristi vodik za produživanje dosega baterijskog električnog pogona. Renault tvrdi da ovaj auto smanjuje ukupne emisije CO2 tijekom čitavog "životnog ciklusa" za 90 posto u usporedbi s drugim modernim vozilima.
Koncept dugačak 4,8 metara te ima aerodinamičan oblik i agresivan dizajn, podsjećajući na Renaultov dizajnerski jezik iz kasnih 90-ih. Oštar nos nekako podsjeća na limuzine Safrane i Laguna, iako s futurističkim LED svjetlima i oblinama. Stražnji dio je jednako impresivan s neobičnim petim vratima, i uzorkom "dekonstruiranog" logotipa Renaulta na velikim stražnjim svjetlima. Oblik karoserije je mješavina SUV-a, hatchbacka i shooting brakea.
Kompanija nije objavila fotografije interijera, ali je rekla da je dovoljno prostran za porodice, zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2,9 m. U isto vrijeme, pametna rješenja poput ravnog podvozja, kamera koje zamjenjuju retrovizore, aero-optimiziranih kotača i "peraja" na haubi rezultiraju vrlo dobrim aerodinamičkim koeficijentom od 0,25.
Koncept se oslanja na arhitekturu AmpR Medium, koja je evolucija platforme CMF-EV koju koriste Megane E-Tech i Scenic E-Tech. Električni pogon kombinira nikl-mangan-kobalt bateriju od 40 kWh s vodikovom gorivom ćelijom za duža putovanja. Električni motor proizvodi 218 KS.
Renault tvrdi da sama baterija nudi 300 km dosega, a spremnik vodika od 2,8 kg produžuje ga za dodatnih 350 km. Prema riječima iz Renaulta, Embleme može prijeći 1000 km s jednim zaustavljanjem za dolijevanje vodika u trajanju od 5 minuta, i tako na toj udaljenosti putovati jednako brzo kao automobil s pogonom na fosilna goriva.
Renault Embleme bit će predstavljen na salonu automobila u Parizu koji počinje 14. oktobra. Nakon javne premijere, Renaultova jedinica Ampere ponudit će detaljnu prezentaciju koncepta krajem mjeseca. Kompanija opisuje Embleme kao svoju "viziju porodičnog vozila" i tehnološkog laboratorija, što znači da bi neke od njegovih funkcija mogle pronaći put do budućih serijskih modela.