Već treću godinu za redom, Wizz Air je proglašen najgorom aviokompanijom po pitanju kašnjenja letova u Velikoj Britaniji. U isto su vrijeme putnici suočeni s povećanjem cijena karata. Prema analizi podataka agencije za civilno zrakoplovstvo (CAA), letovi ovog niskotarifnog prijevoznika, s aerodroma u Velikoj Britaniji, kasnili su u prosjeku 31 minutu i 36 sekundi u 2023. godini. Turkish Airlines zauzima drugo mjesto na ovoj neslavnoj listi s prosječnim kašnjenjem od 28 minuta i 36 sekundi. Nakon ovih izvješća, Wizz Air je izjavio da je postigao “značajan napredak”, ali je priznao da ima “još posla”.
Analiza je obuhvatila više od 2500 letova za sve redovne i charter letove sa aerodroma u Velikoj Britaniji. Otkazani letovi nisu uključeni u ovaj izvještaj. Sljedeće najgore aviokompanije po pitanju kašnjenja bile su:
- Tui – 28 minuta i 24 sekunde
- Air India – 28 minuta i 12 sekundi
- Pegasus Airlines – 25 minuta i šest sekundi
- Air Portugal – 23 minute i 48 sekundi
- Vueling – 23 minute i šest sekundi
- Swiss – 22 minute i 48 sekundi
- Air Canada – 22 minute i šest sekundi
- British Airways (BA) – 21 minuta i 36 sekundi
S druge strane, irski prijevoznik Emerald Airlines zabilježio je najbolje rezultate prošle godine s prosječnim kašnjenjem od samo 13 minuta i 6 sekundi, dok je Virgin Atlantic zauzeo drugo mjesto s 13 minuta i 42 sekunde.
Prosječno kašnjenje za sve letove iznosilo je 20 minuta i 42 sekunde, što je smanjenje veće od dvije minute u odnosu na 2022. godinu kad je prosječno kašnjenje za sve letove bilo nešto više od 23 minute.
Wizz Air, u Velikoj Britaniji, leti s aerodroma u Aberdeenu, Birminghamu, London Gatwicku, Glasgowu, Leedsu, Liverpoolu i London Lutonu, prenosi avioporat Zamaaero.