Suizvršni direktor Netflixa Ted Sarandos predstavio je investitorima zaradu u trećem kvartalu i poslovni model streamer platforme, kako bi se izbjegle kino projekcije njihovih filmova "po svaku cijenu".
"Mislimo da imamo pravi model i ne želimo ga mijenjati. Samo ću ponoviti: mi se bavimo pretplatničkim poslom. Možete vidjeti u našim rezultatima, to je prilično dobar posao.
Privlači vrlo veliki segment potrošača i obožavatelja.
Zavide im na brojkama
Naših deset najboljih filmova koji se premijerno prikazuju na Netflixu imaju više od 100 miliona pregleda, među najgledanijim filmovima na svijetu.
Želja nam je nastaviti dodavati vrijednost našim potrošačima za njihov dolar pretplate. Vjerujemo da to što ih ne tjeramo da čekaju mjesecima da pogledaju film o kojem svi pričaju dodaje tu vrijednost”, rekao je Sarandos.
Netflixovim brojevima zavidi cijela medijska industrija, ali koliko je to održivo, da drži filmove van kina?
Počinju se spremati neki problemi, a dolaze od samih kreativaca. U nedavnim izvještajiča, spisateljice i režiserke Greta Gerwig i Emerald Fennell pokušavaju ukinuti Netflixovo pravilo zabrane kina.
U međuvremenu, adaptacija “Wuthering Heights”, koju je napravila Fennell, s Jacobom Elordijem i Margot Robbie u glavnim ulogama, traži distributera.
Netflix je ponudio 150 miliona dolara za kupovinu, više nego dvostruko više od iznosa bilo koje druge konkurentske ponude, ali Fennell i Robbie su do sada odbijali - upravo zbog toga što u tom slučaju ne bi išao u kina.
I dvojac iz filma "Knives Out", glumac Daniel Craig i režiser Rian Johnson, također "nisu zadovoljni" Netflixovim "poslovnim modelom".
Njihov bijes bio je usmjeren na to što "Glass Onion" iz 2022. nije dobio odgovarajuću kinoteku.
Prema izvorima Deadlinea, nastavak bi mogao zaraditi više od pola milijarde dolara u cijelom svijetu da je bio prikazan u kinima.
Još jedna prilika
Naravno, Netflix ima još jednu priliku za preokret sljedeće godine s trećim dijelom "Knives Outa" - "Wake Up Dead Man" - ali izvori vjeruju da Netflix neće odustati ni od toga.
Streamer ponovo odbacuje laku zaradu, samo zato što ima “poslovni model”.
Sarandos vjeruje da Netflixovi filmovi koji se ne prikazuju u kinima ipak na kraju dobiju "najveću publiku na svijetu", dodajući da je pomogao vrhunskim filmašima da "snime najbolje filmove u životu".
Međutim, ono što filmaši poput Gerwig, Fennell i Johnsona počinju shvaćati jest da se njihovi filmovi lako mogu izgubiti u algoritmu Netflixa.
Ono što prikazivanje u kinima daje filmu prijeko potreban kulturni značaj. Quentin Tarantino nedavno je izjavio da Netflixovi filmovi "gotovo kao da ni ne postoje." On nije u krivu...