Dacia je obećala da će se držati jednostavnih sistema u vozilima, a izvršni direktor brenda Denis Le Vot je rekao da, iako će biti potreban određeni nivo tehnologije da bi se privukli novi kupci, mnogi nisu oduševljeni automobilima sa ekranom osjetljivim na dodir.
"U Evropi ima 420 miliona ljudi i nisu svi tehnički potkovani. Pogledajte Bigster, sve je mehanički", rekao je Le Vot, govoreći na predstavljanju novog Bigster SUV-a na Salonu automobila u Parizu, prenosi Auto Expres.
Kaže da nemm ništa protiv brendova koji nude automobile sa mnogo tehnologije, ali samo želi da kaže da postoji procent stanovništva koji nije zainteresiran, a taj procent raste.
Le Vot je rekao da smanjenje obima složene tehnologije u automobilu pomaže u održavanju brenda Dacia na poziciji prepoznatljive marke koja, sama po sebi, nudi vrijednost za novac.
"Ako pogledate cijenu SUV vozila u C segmentu prije pet godina, bila je ispod 30.000 eura, a danas je i preko 35.000 eura.
Možda kupci vole tehnologiju, ali nije u tome stvar. Prije pet godina biste kupili auto za 28.500 eura i sada dolazite u isti salon i tražite novi, sa puno ekrana, puno tehnologije, puno svega, za recimo 36.000 eura?! Sa 29.000 na 36.000 za pet godina. Čija je plaća porasla dovoljno da to priušti?", dodaje on.
Prema riječima čelnika Dacije, pristup brenda je da dovede kupce skupljih marki, koji potom biraju bolje opremljene verzije modela, prenosi HAK revija.