Dacia je obećala da će se držati jednostavnih sistema u vozilima, a glavni izvršni direktor marke, Denis Le Vot, je rekao da mada će određeni nivo tehnologije biti potreban za privlačenje novih kupaca, veliki broj kupaca nije oduševljen automobilima u kojima dominiraju ekrani osjetljivi na dodir.
"U Evropi ima 420 miliona ljudi i nisu svi tehnički potkovani. Pogledajte Bigster, cijeli je mehanički, zovemo ga klavir na francuskom, s dugmadima za podešavanje funkcija" rekao je Le Vot, govoreći na nedavnom predstavljanju novog SUV-a Bigster na sajmu automobila u Parizu, a prenosi "Auto Express".
Još je dodao:
"Nemam ništa protiv brendova koji nude automobile s puno tehnologije, ali jedino želim reći da postoji procenat stanovništva koji nije zainteresovan, a taj procenat raste."
Le Vot je rekao da smanjenje složene tehnologije pomaže da se zadrži pozicija Dacije kao prepoznatljive marke koja, po vlastitoj ideji, nudi vrijednost za novac.
"Ako pogledate cijenu SUV-ova u C segmentu prije pet godina, ona je bila ispod 30.000 evra, a ako uzmete današnje brojke, ona je iznad 35.000 evra. Možda se kupcima sviđa tehnologija, ali nije u tome poenta, prije pet godina ste kupili auto za 28.500 evra i sada dođete u isti salon i tražite novi, s puno ekrana, puno tehnologije, puno svega, za recimo 36.000 evra?! Od 29.000 do 36.000 za pet godina, kome je plata narasala toliko da sebi to može priuštiti?"
Prema riječima šefa Dacije, pristup marke je dovođenje kupaca iz skupljih marki koji onda biraju bolje opremljene modele Dustera, primjera radi,