Šef Instagrama Adam Mosseri je dao bolji uvid u to zbog čega se neki videoklipovi na platformi prikazuju u lošijem kvalitetu od drugih.
Ukratko, sve se svodi na performanse i učinak.
"Uopćeno govoreći, želimo da prikažemo najkvalitetniji video koji možemo.
Međutim, ako se nešto ne gleda dugo – jer je velika većina pregleda na početku – preći ćemo na video nižeg kvaliteta.
Ukoliko video kasnije ponovo postane popularan, opet će biti renderovan u višem kvalitetu", rekao je Mosseri.
On je istakao da Instagram platforma teži višem kvalitetu za kreatore koji ostvaruju više pregleda.
Ovaj njegov komentar je izazvao zabrinutost kod malih kreatora, koji kažu da ih to stavlja u nepovoljan položaj u nadmetanju s drugima koji imaju veće platforme, prenosi B92.
Meta je ranije istakla da koristi različite konfiguracije za kodiranje obrade videozapisa na osnovu njihove popularnosti. To predstavlja dio načina na koji upravlja svojim računarskim resursima.