Tokom američkih predsjedničkih izbora sve oči uprte su u društvene mreže i njihovu ulogu u osiguravanju transparentnosti i tačnosti informacija. U toj atmosferi, Bluesky, nova društvena mreža koja je nedavno osigurala značajna financijska sredstva, nada se dokazati kao pouzdanija, provjerena alternativa platformi X, koju vodi Elon Musk, a koja je sve više prožeta podrškom Trumpovoj kampanji. Bluesky, s druge strane, privlači korisnike sklonije ljevici, ponajviše one bivše korisnike Twittera nezadovoljne novim smjerom te platforme
Uoči američkih izbora, Bluesky se suočava s najvećim izazovom do sada: može li učinkovito upravljati potencijalnim dezinformacijama koje bi mogle 'obmaniti' korisnike u ovom kritičnom razdoblju, uključujući objave koje nastoje ometati proces glasanja ili one koje koriste nove tehnologije, poput umjetne inteligencije, kako bi zbunile javnost?
Dok se drugi konkurent X-u, aplikacija Threads u vlasništvu Mete, udaljila od političkih tema – čak i prestavši preporučivati politički sadržaj korisnicima – Bluesky je uspio iskoristiti potražnju za društvenom mrežom u stvarnom vremenu koja daje prednost takvim raspravama. Nedavno je Bluesky privukao i dodatne korisnike nezadovoljne X-ovim novim izmjenama funkcija, poput ograničenja opcije blokiranja drugih korisnika, koje su izazvale nezadovoljstvo, piše TechCrunch.