Vozači Formule 1 poznati su po tome što vole voziti moćne i brze automobile čak i izvan staze. Međutim, kupljene automobili ne ostaju uvijek u njihovim garažama.
Za vozače Formule 1 automobili su zaista sve. Oni su sredstvo za pobjedu, ali i iskrena strast koja se nastavlja van svijeta takmičenja. Međutim, događa se da i oni odluče napustiti svoje automobile stavljajući ih na aukcije. Ovo su neki od najzanimljivijih primjera
Zajedno su činili dvojac Ferrarijevih vozača od 1993 do 1995., a zatim su se ponovo u tandemu preselili u Benetton u sljedeće dvije sezone.
Jean Alesi i Gerhard Berger podijelili su važne trenutke u Formui 1, ali također su napravili isti izbor u pogledu trkaćih automobila za prodaju.
Francuz je prošlog juna prodao svoj voljeni Ferrari F40, a kompletan iznos od prodaje tada je upotrijebio za finansijsku pomoć njegovom sinu koji gradi karijeru u Formuli 2
Nekoliko mjeseci kasnije Alesija je opnošao njegov bivši partner Gerhard Berger koji je na prodaju stavio svog ljubimca, jedan od najcjenjenijih dragulja u povijesti automobila.
Šta više, njegov primjerak ima vrlo posebnu historiju. Zapravo je kupljen u Liguriji, prije nego što je završio u Singaputu, a zatim u Japanu, a nakon toga povratak u Europu i dolazak u Gerhardocu garažu.
Australijanac je odlučio prorijediti svoju kolekciju, pozdravivši i svog voljenog Ferrarija.
Sebastian Vettel je također nedavno odlučio ponovno pokrenuti automobile u svojoj garaži. Njemački vozač Aston Martina odabrao je 8 primjeraka koji su trebali završiti na prodaji.
To su dva Mercedesa, u ovom slučaju AMG "Crna serija" i SLS AMG "Gullwing", zatim BMW Z8 i čak pet Ferrarija
Ističe se primjerak Ferrarija "LaFerrari" koji je sebi prilagodio sam Vettel, Također su bili prisutni Ferrari F50, 458 Speciale, Ferrari Enzo sa 660KS i F12tdf iz 2016. godine
Ponekad su neki automobili prava relikvija, uspomena na nezaboravne pobjede. Ovo je slučaj Lancie Delta HF 4WD, primjer automobila kupio je Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak WRC-a zapravo je odlučio kupiti automobil sa kojim je pobijedio na Argentinskom reliju 1987. godine.
Prošlog oktobra se odlučio na prodaju svog historijskog para.
Druga kombinacija, manje bogata rezultatima od Biasion-Lancia jeste ona koju čine Jenson Button i McLaren. Svjetski prvak Formule 1 iz 2009. godine s Brawn GP-om vozio je McLaren u F1 od 2010. do 2016. Čak i izvan staze, Englez se oslanjao na dragulj britanske tvrtke.
Raketa od 915 KS kupljena je 2015. godine, međutim Buttonove brojne obaveze pokazale su se preteškima za pomirenje sa njegovim slobodnim vremenom, pa je Jenson odlučio prodati svoj McLaren
Čini se da se Lewis Hamilton još neće umoriti od svojih trkaćih automobila. Sedmostruki svjetski prvak Formule 1 ima jedinstvenu kolekciju automobila koju često nadopunjuje novim dolascima.
Od Mercedesa Maybacha 6 do Pagani Zonde 760, od McLarena P1 do Ferrarija LaFerrarija Hamilton ima veliki broj ovakvih primjeraka.
Međutim, među svim automobilima Shelby Cobra 427 ističe se svojom osobitošću. Proizveden 1965. godine, Hamilton je kupio ovaj automobil 2015. za više od 1.5 miliona američkih dolara.
McLaren 720S - Alonso
Postoje i vozači koji su i na stazi i na ulici pocezani sa markom za koju se utrkuju.
Čini se da je jedan od pripadnika ove kategorije i Fernando Alonso. Dvostruki svjetski prvak u F1 podupirao je Renault, McLaren i nedavno Alpinea.
Zasigurno jedan od najljepših automobila sa kojima je Austrijac pozirao posljednjih godina je McLaren 720S sa karakterističnim vratima galebovih krila