Sporazum koji je potpisan između Općine Ilidža i Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA) predstavlja značajan korak prema unapređenju efikasnosti pravnih procedura kroz digitalizaciju.
Ova saradnja omogućava Općinskoj upravi Ilidža stalni pristup centralnoj evidenciji IDDEEA-e putem web servisa.
Općinskim službenicima je kroz ovaj servis omogućen direktan pristup potrebnim podacima, u skladu s pravnim propisima, čime se olakšava sprovođenje administrativnih postupaka za građane.
Implementacija ovog partnerstva doprinosi boljoj razmjeni podataka između institucija, čime se pojednostavljuju administrativne procedure. Time Općina Ilidža postaje dostupnija građanima, a usluge transparentnije.
Ova inicijativa se direktno povezuje s Ciljem 6 EU Digitalne strategije, koji se odnosi na razmjenu podataka i interoperabilnost sistema, kao i s ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija (UN SDG), konkretno Ciljem 16 (Mir, pravda i snažne institucije) i Ciljem 17 (Partnerstvo za postizanje ciljeva).
Digitalizacija putem ovog sporazuma omogućava Općinskoj upravi Ilidža efikasnije odgovaranje na potrebe građana, uklanjajući nepotrebne administrativne prepreke i povećavajući pristup informacijama.
Na taj način se doprinosi principima dobre uprave i održivog razvoja, što predstavlja primjer uspješnog lokalnog i državnog partnerstva u cilju postizanja veće efikasnosti i dostupnosti javnih usluga, saopćila je IDDEEA.