Iako i dalje postoje predrasude o tome kako su kineski (tehnološki) proizvodi jeftini i lošeg kvaliteta te se ne mogu se usporediti s, kako to mnogi i dalje smatraju, naprednim zapadnim uređajima, istina je potpuno drukčija. Dovoljno je samo pogledati automobilsku industriju i napredak kakav su kineske firme postigle posljednjih godina, a koji najbolje pokazuje situacija s izvršnim direktorom Forda Jimom Farleyem koji, umjesto američkog automobila, dane provodi vozeći se u Xiaomijevom električnom automobilu.
Govoreći o Xiaomijevom automobilu, Farley je govorio o svojim putovanjima u Kinu koja su ga, kako je rekao, “prosvijetlila”.
Nešto slično rekao je i predsjednik Microsofta Brad Smith tokom jednog panela o kineskom tehnološkom napretku na konferenciji Web Summit u Lisabonu. Mislim da je jedna od opasnosti, u biti, što ljudi koji često ne idu u Kinu pretpostavljaju da oni zaostaju. Ali kada odete tamo, impresionirani ste koliko toga rade, objasnio je Smith kakvo je stvarno stanje u Kini, u odnosu na nekakve predrasude koji ljudi o njima i dalje imaju. On smatra kako se ljudi u SAD i EU trebaju osloboditi takvog razmišljanja o zaostaloj Kini i prihvatiti realnost.
U brojnim segmentima ne samo da je Kina blizu zapadu, već polako i stiže zapadne zemlje, pogotovo kada je u pitanju tehnološki napredak, komentirao je Smith. Budućnost donosi, naglašava, borbu američkih i kineskih kompanija na tehnološkom tržištu te je savjetovao američkim i evropskim kompanijama saradnju, što bi trebalo rezultirati ekonomskim rastom i novim dostignućima.
Što se tiče izazova poslovanja s Kinom nakon smjene vlasti u SAD, Smith je rekao kako, kao američka kompanija, mogu poslovati u Kini samo kada nude usluge za koje kineska vlada želi da budu dostupne u toj zemlju te kada američka vlada želi da posluju na tom tržištu. Microsoft je u Kini prisutan još od početka devedesetih godina prošlog stoljeća te su tu izgradili svoj najveći centar za razvoj i istraživanje izvan granica SAD, a kako je nedavno rekao prvi čovjek ove kompanije, oni su puno više prisutni u Kini u odnosu na neke druge velike tehnološke kompanije, piše CNBC.