Xiaomi je dostigao važnu prekretnicu u svom mladom odjeljenju za proizvodnju električnih automobila.
Kineska kompanija je potvrdila da je s proizvodne trake u fabrici u Pekingu sišao 100.000. primjerak električnog automobila SU7. To se dogodilo samo 230 dana nakon što je SU7 zvanično lansiran u martu, tako da je riječ o istinski ogromnom uspjehu za novajliju u automobilskoj industriji.
SU7 je prvi Xiaomijev električni automobil, a direktni konkurent mu je Teslin Model 3. Dostupan je u tri verzije, Standard, Pro i Max, dok njegova osnovna cijena u Kini iznosi 26.900 evra. To znači da je pristupačniji od svog američkog rivala.
U oktobru je Xiaomi predstavio i SU7 Ultra, verziju visokih performansi za koju je potrebno izdvojiti 101.800 evra.
Prvi cilj kompanije je bio da dostigne broj od 100.000 kumulativnih isporuka serije SU7 do kraja ove godine, a kasnije je promijenila plan te navela da će se to dogoditi ovog mjeseca. Novi cilj je da Xiaomi dočeka kraj godine sa 120.000 isporučenih vozila.
Ovo samopouzdanje je opravdano jer se SU7 sjajno prodaje. Precizne mjesečne brojke nisu objavljene, ali broj isporučenih automobila je s 10.0000 za period od jula do septembra u oktobru porastao na više od 20.000.
SU7 se proizvodi u Xiaomijevom postrojenju u Pekingu. U prvoj fazi fabrika može godišnje da proizvodi 150.000 automobila, a njena druga faza je u izgradnji. Fabrika je dostigla impresivnih 160 odsto proizvodnog kapaciteta u oktobru. Da bi se smanjio pritisak narudžbina, Xiaomi povećava mjesečnu proizvodnju na 24.000 automobila te dostiže gotovo 200 posto proizvodnog kapaciteta.
Sa svojim ambicioznim planovima proizvodnje te rastućom ponudom električnih automobila, Xiaomi postaje konkurent već dobro poznatim proizvođačima te kontinuirano doprinosi ubrzanom usvajanju električnih vozila širom svijeta. Uspjeh modela SU7 je značajno dostignuće za Xiaomi te naglašava rastući značaj kineskih proizvođača u svijetu električnih automobila.