Meta Platforms planira korisnicima Instagrama i Facebooka u Evropi ponuditi manje personalizirane oglase. Nova opcija uvedena je na zahtjev regulatornih tijela Evropske unije.
Tokom nadolazećih sedmica ljudi u Uniji koji besplatno koriste platforme te firme uz prikaz oglasa moći će odabrati hoće li vidjeti oglase na temelju onoga što Meta naziva "kontekst" - sadržaj koji korisnik vidi tokom određene sesije na platformama.
Ovi će oglasi također ciljati korisnike na temelju dobi, spola i lokacije, a neke neće biti moguće preskočiti nekoliko sekundi. Meta također planira za evropske korisnike smanjiti cijenu pretplata bez oglasa za oko 40 posto.
"Novi model koji je uvela Meta pod isključivom je odgovornošću te firme. Evropska komisija ga nije odobrila, niti se s njim složila. Preuranjeno je špekulirati o utjecaju na postupke o procjeni usklađenosti koji su u toku", rekao je glasnogovornik Unije.
Dodao je kako je cilj tijela najviše izvršne vlasti u Evropi dovesti Metu do potpune i učinkovite usklađenosti s evropskim propisima što je prije moguće.
Prošlog mjeseca, najviši evropski sud presudio je kako Meta mora ograničiti korištenje osobnih podataka prikupljenih s Facebooka za ciljano oglašavanje, stajući na stranu aktivista za zaštitu privatnosti Maxa Schremsa.