Kineski proizvođač automobila BYD u procesu je izgradnje fabrike automobila u Mađarskoj. Proizvodit će električne automobile u segmentima kompaktnih i malih automobila počevši od 2025. godine. Lociranjem proizvodnje u Mađarskoj, BYD može, između ostalog, izbjeći kaznene carine EU-a na električne automobile proizvedene u Kini.
"Prva dva automobila koja ćemo proizvoditi bit će Dolphin (dužina 407 cm, snaga 150 kW, domet do 427 km) i kompaktni SUV Atto 3 (snaga 150 kW, domet 420 km)", rekla je evropska menadžerica BYD-a Stella Li za njemačke novine Capital.
Premještanjem proizvodnje u Evropu također se smanjuje vrijeme isporuke za nekoliko sedmica, što će omogućiti BYD-u da brže isporuči nove iteracije svojih automobila na tržište. Osim toga, nada se da će se povećati povjerenje među evropskim potrošačima.
Trenutno je BYD Atto 3 najpopularniji model marke u Evropi, ali prodajne brojke još su skromne. BYD također planira uvesti još dva modela u proizvodnju u narednim godinama. Prema Li, to je BYD Atto 2 koji se nalazi između Atto 3 i Dolphina, dok će četvrti i najmanji električni model biti Seagull.
"Ići ćemo naprijed korak po korak uvodeći jedan model za drugim. BYD tada više neće uvoziti automobile iz Kine", zaključuje Li.