investicije

Stellantis ulaže dvije milijarde eura u italijansku autoindustriju

Italijanska autoindustrija se pokazala izuzetno žilavom, a sada se i nešto lakše gleda u budućnost.

I dok Njemačka prijeti zatvaranjem tvornica, u Italiji je priča daleko optimističnija. Pojedine italijanske marke preživjele su ogromne minuse, a neke su egzistirale i na jednom jedinom modelu. Sada im je pružena nova šansa.

Među njima je i Alfa Romeo, koji je prodajni uzlet doživio nakon implementacije dostupnijih SUV modela u gamu. Stellantis i italijanska vlada se izgleda opet vole, posebno nakon potvrde odlaska Karlosa Tavareša.

Ne samo da neće biti zatvaranja tvornica, već je koncern najavio ogromne investicije u njihovu modernizaciju i prilagodbu proizvodnji novih proizvoda. Rukovodilac Stellantisa, uključujući predsjednika Džona Elkana, sastali su se s italijanskim ministrom privrede Adolfom Ursom i predstavnicima sindikata ranije ove sedmice. Tokom razgovora Stellantis je potvrdio da će sve njegove italijanske tvornice ostati operativne. Pritom je obećao sljedeće godine uložiti čak dvije milijarde evra u lokalno tržište.

Tvornica Kasino će preuzeti proizvodnju tri velika modela. Počevši od sljedeće godine, proizvodiće novu generaciju modela Stelvio, kao i zamjenu za sportsku Giuliju. Oba modela trebala bi biti dostupna i kao električna vozila, s hibridnim opcijama kao primarnima. Najavljen je i treći model Alfa Romea, saznaje "Reuters".

Osim toga, neodređeni vodeći model Alfa proizvodiće se na istom mjestu.

Koncern je potvrdio i da će se najmanje dva kompaktna modela proizvoditi u tvornici Pomigliano D'Arco u južnoj Italiji, koristeći STLA Small platformu, i to počevši od 2028. Postojeća Panda nastaviće se proizvoditi na ovoj lokaciji do 2030., nakon čega će je naslijediti model sljedeće generacije. Od iduće godine tvornica Melfi će proizvoditi električne i hibridne verzije Jeepa Compass i Lancije Gamme. Iz Italije će dolaziti i DS 7 te netom prikazani potpuno električni DS 8.

Otprije je poznato kako će se od kraja iduće godine u tvornici Mirafiori proizvoditi nova hibridna verzija modela 500. Stellantisov evropski šef Jean-Philippe Imparato najavio je da će Maseratijeva tvornica u Modeni postati novi centar grupe za vrhunska vozila,