incident u zraku

Ryanair traži 15.000 eura odštete od putnika, tvrdi da su zbog njega morali preusmjeriti let


Ryanair će tužiti putnika koji je remetio let, potvrdio je irski niskobudžetni avioprijevoznik.

Kpmanija potražuje 15.000 eura odštete od putnika zbog incidenta na letu između Dublina i španskog Lanzarotea prošle godine, prenosi Irish Times.

Ryanair tvrdi da je ponašanje putnika prisililo posadu da se preusmjeri u portugalski Porto, gdje su prveli noć, i uzrokovao da se 160 putnika "suoči s nepotrebnim prekidima kao i gubitkom cijelog dana odmora".

Saopćeno je da cifra od 15.000 eura sadrži troškove noćenja, troškova putnika i troškova slijetanja.

Opisali su ponašanje putnika kao "neoprostivo" i "potpuno neprihvatljivo".

Ryanair je dodao da ima politiku nulte tolerancije prema nedoličnom ponašanju putnika, dodajući da će "nastaviti s poduzimanjem odlučnih mjera u borbi protiv nepristojnog ponašanja putnika u avionima".

"Neprihvatljivo je da putnici - od kojih mnogi odlaze s porodicama ili prijateljima kako bi uživali u opuštajućem ljetnom odmoru - trpe nepotrebne smetnje i skraćeno vrijeme odmora kao rezultat neposlušnog ponašanja jednog putnika”, saopćio je portparol firme.