Novo istraživanje otkrilo je da je nešto više od polovice vozača (57%) zabrinuto zbog osjećaja da nemaju kontrolu nad samovozećim automobilima. Studija, koju je naručio stručnjak za provjeru historije vozila i procjenu vrijednosti HPI, ispitala je stavove više od 2000 odraslih osoba u Velikoj Britaniji i također otkrila da je sljedeće najveće područje zabrinutosti za manje od polovice vozača (49%) ponašanje drugih sudionika u prometu. Anketa je pokazala da su žene nešto više zabrinute zbog toga što osjećaju da nemaju potpunu kontrolu, nego što su to muškarci (60% naspram 55%). Dva od pet vozača (41%) zabrinuta su zbog eventualnog sudjelovanja u prometnoj nesreći, a nešto više od tri od deset (37,5%) reklo je da ih zabrinjava opće stanje i uvjeti na cestama u Velikoj Britaniji.
Trećinu vozača (37%) brine interakcija automobila bez vozača, a trećina (35%) ih je zabrinuta zbog nedostatka povjerenja u korištenje tehnologije. Kvarovi se roje mislima tri od deset vozača (35%). Jednako toliko - 35% ispitanih - ima problema s povjerenjem u automobile bez vozača. Njih 34% odvraća cijena automobila bez vozača, pod pretpostavkom da su skuplji od normalnih automobila. Nemogućnost vožnje kako bi željeli problem je samo za jednog od pet (20%), a pridržavanje ograničenja brzine zabrinjava manje od jednog od deset vozača (9%). Razina povjerenja u automobile bez vozača među mlađim vozačima (18-26 godina) dva je i pol puta veća nego među vozačima u dobi od 55 do 64 godine i starijima od 65 godina (26% naspram 13%, odnosno 10%). U maju 2024. donesen je Zakon o automatiziranim vozilima koji pruža pravni okvir za automobile bez vozača koji mogu prometovati na cestama u Ujedinjenom Kraljevstvu. Taj zakon utvrđuje sve sigurnosne standarde, sigurnost podataka i zahtjeve osiguranja i mogao bi omogućiti rad automobila bez vozača već 2026. godine.
Ovo istraživanje o stavovima javnosti prema automobilima bez vozača pokazuje da se stavovi definitivno mijenjaju, te da se ljudi sve više navikavaju na tu ideju. Možda je za to djelomično odgovorna sve veća upotreba i povjerenje umjetne inteligencije u drugim područjima života, kao i činjenica da su mnogi vozači već nekoliko godina zadovoljni korištenjem autonomne tehnologije u svojim automobilima, kao što su automatsko kočenje, prilagodljivi tempomat, pomoć u prometnoj traci i sistemi pomoći vozaču.