Poznati trgovački lanac Müller pogrešno je zaračunao cijenu dva proizvoda u Hrvatskoj. Greška se dogodila tako što je na proizvodima bila istaknuta jedna cijena, dok je kupce na blagajni prilikom plaćanja dočekala druga. Nakon žalbe kupaca na razlike u cijenama određenih proizvoda, trgovina se izvinila.
Naime, na igri Super Mario bila je istaknuta cijena od 49,99 eura, a na blagajni je kupcu bilo naplaćeno 51,49 eura. Drugi kupac prijavio je da je na slušalicama bila označena cijena od 20,99 eura, dok je na računu bila prikazana redovna cijena od 26,49 eura, dok je s popustom slušalice platio 23,84 eura. Detalji su objavljeni na Facebook stranici ‘Halo, inspektore’.
U saopćenju su iz trgovine potvrdili da su se artikli iz njihove ponude greškom naplaćivali skuplje. Izrazili su žaljenje zbog propusta i obvezali se na povrat novca kupcima.
"Ovim se putem želimo izviniti zbog nastale situacije u kojoj je došlo do krivog iskazivanja cijene određenih proizvoda i dovođenja potrošača u zabludu, suprotno pravilima o zaštiti prava potrošača i zakonskim obvezama. Kontrolom smo utvrdili mogućnost greške u označavanju cijene određenih proizvoda, što je moglo uzrokovati zabunu među kupcima i stvoriti netačnu percepciju o cijeni tih proizvoda. Naša firma žali zbog ove situacije te potvrđujemo da nije bilo namjerne prevare s naše strane, već je riječ o ljudskoj greški usljed velike frekvencije kupaca tokom božićnog perioda", piše u priopćenju, a u nastavku su dodali kako su poduzeli određene mjere.
Istaknuli su da će provoditi kontrolu označavanja cijena kako bi osigurali da svi proizvodi na prodajnim mjestima imaju tačne cijene i da su u skladu s važećim zakonodavstvom i da će organizirati obuku za zaposlenike kako bi se poboljšala njihova pažnja pri označavanju proizvoda, čime ćemo osigurati tačnost u komunikaciji s potrošačima. Isto tako, vjeruju da će ove mjere biti dovoljne kako bi osigurali usklađenost sa svim zakonodavnim propisima i kako bi očuvali povjerenje potrošača.
Objasnili su i kako potrošač ima pravo na povrat koji će biti izvršen u cijelosti u iznosu razlike između iskazane cijene na proizvodu i plaćene cijene na blagajni. Povrat je moguće napraviti na svim našim prodajnim mjestima uz predočenje artikla i računa kako bi se utvrdila razlika u cijeni. Također, u slučaju gubitka računa, potrošač bi trebao kontaktirati prodajno mjesto na kojem je obavljena kupovina te navesti datum i vrijeme kupovine kako bi se mogla napraviti pretraga računa, kako su naveli.