BIOGRAFSKI FILM PJEVAČA

Raportova recenzija nedjeljom | Better Man: Robbie Williams je majmun

Muzičko biografski filmovi prečesto su predvidljivi, formulatični i, hajmo priznati, dosadni. Međutim, jedan od načina da ih oživite jest izaći daleko izvan okvira i središnji subjekt učiniti antropomorfnom životinjom. I dok su aligator Freddie Mercury u “Bohemian Rhapsody” ili ljenjivac Bob Dylan u “A Complete Unknown” možda bili predaleki mostovi, čimpanza Robbie Williams prkosi logici i nekako funkcionira u filmu “Better Man”.

Ostale recenzije:

Kraven the Hunter

From

Wicked

Juror #2

Zadivljujuće ekscentrični biografski film/jukebox mjuzikl režisera Michaela Graceyja i dalje se može pohvaliti prepoznatljivim uzorcima svog tipa i porocima koji gube karijeru mnogih “Behind the Music” epizoda. Ipak, činjenica da je ultra-drski Williams neobjašnjivo predstavljen kao razuzdani računalno generirani čovjek-majmun (kojem je Jonno Davies dao cool pokrete i glas putem snimanja izvedbe) odgovara fantastičnoj prirodi uspona i pada i ponovnog uspona britanske pop zvijezde.

Film također ima mnogo toga zajedničkog s Graceyevim najpoznatijim ostvarenjem, "The Greatest Showman", koji sadrži dobro osmišljene, šumeće muzičke brojeve koji čine sve što mogu kako bi nadomjestili pretjeranu sentimentalnost i nefokusiranu pripovijest.

U naraciji samog Williamsa, "Better Man" opisuje njegov život koji počinje kao mali majmun koji igra fudbal na ulici sa svojim prijateljima - i ne uspijeva impresionirati svoje vršnjake. Poput svog oca Petera (Steve Pemberton), Robbie želi biti neko i polako počinje prihvatati harizmatičnu osobnost divljeg djeteta koja mu donosi mjesto u boy bandu Take That. Njegova drska i nečuvena osobnost osvaja neke poput djevojke pop zvijezde Nicole Appleton (Raechelle Banno) – i njegove brojne obožavatelje – ali ljuti mnoge druge, od njegovih kolega iz benda i menadžera (Damon Herriman) do članova Oasisa.

Sredina filma je mjesto gdje "Better Man" pronalazi svoj ritam. Robbie pjeva “Rock DJ” i njegova grupa na pogo štapovima prolazi kroz prometnu Regent Street u Londonu u najspektakularnijoj sekvenci filma. Dok nesigurni Robbie ide lošim putem, prisiljen je doslovno se boriti protiv sukobljenih dijelova svoje ličnosti pop zvijezde. Droga i biti sebičan kreten prijete svemu, naravno, a vidjeti čimpanzu kako prolazi kroz nekontroliranu zabavu umjesto normalnog frajera malo je drugačije. Porodična drama prošarana kroz film previše je ozbiljna, što dovodi do kraja koji je previše sentimentalan. Drskog majmuna Robbieja puno je zabavnije gledati od mlakog majmuna Robbieja.

Niko nikada neće glumiti primata kao što je to učinio briljantni Andy Serkis u svojim filmovima "Planet of the Apes". Davies radi dobar posao u kretanju na način koji je ljudski, ali i pomalo divlji, što pridonosi hiperrealizmu ponosno neobičnog filma. Ne objašnjava u potpunosti zašto je upravo Williams čimpanza u biografskom filmu – rekao je da se osjeća "manje evoluiranim" od drugih, a Nicole naziva Robbieja "životinjom" tokom svađe - ali to čini taj bizaran izbor malo manje problematičnim.

Zanimljivo, najbolji dio "Better Man" je Williams. Pjeva pjesme kroz cijeli film – uključujući i sjajnu novu melodiju “Forbidden Road” – a njegova nevjerovatna naracija urnebesno baca udarce i dodaje emocionalnu težinu borbama njegovog kolege na ekranu. Kad film pretjera, Williamsov komentar ga drži utemeljenim.

"Better Man" nije savršen - kao čisti pokušaj, ne može biti bolji od, recimo, "A Complete Unknown". Ali nikad nije dosadno. A film je lako najidiosinkratičniji te vrste, barem do onog neizbježnog biografskog filma Barryja Manilowa koji prikazuje jetija.