Lako je napraviti motor najveće snage 1.000 KS. Samo dodate boost (turbo punjač) i uvjerite se da vaš motor to može podnijeti. Inžinjeri trkačke firme Cosworth odlučili su isto postiči, ali na težak način. Razvili su atmosferski V-12 motor najveće snage 10.000 KS za automobil Aston Martin Valkyrie. No, zanimljiva je priča kako su to napravili. Walkyrie motor koji je dio hibridnog pogonskog sklopa ima obujam 6,5 litre, što znači da razvija preko 150 KS po litri. Pri tom ima najveći broj okretaja čak 11.100 o/min (najveća snaga je pri 10.500 o/min), ali je i potpuno legalan za korištenje po svakodnevnoj cesti. Zanimljivo je kako je Aston rekao kako će trajati oko 60.000 milja prije nego što bude potrebno značajno održavanje. To je dosta dugo za ono što je u osnovi trkački motor.
Valkyrie je ljubimac Adriana Neweya šefa dizajna Red Bull Racinga i ovog projekta, a kompliciran je poput bolida Formule 1. Valkyrie je dizajniran sa svojim motorom kao jednim od glavnih dijelova šasije. To je značilo pojačanje V-12 da preuzme strukturna opterećenja, a da pritom ne postane prekomjerno težak. Motor je na kraju težak 204 kg. Iako Valkyrie V-12 nema turbo punjač, on ima dva važna detalja u stvaranju ogromne snage: sposobnost postizanja visokih okretaja i veliki radni obujam. Ta kombinacija omogućuje veći dovod zraka u motor, omogućavajući više snage.
To je obrnuto od smanjenih turbo motora koji se koriste u drugim automobilima, uključujući Aston Vantage i DB11. Ti motori pokušavaju nadoknaditi manji radni obujam istiskivanjem više zraka pod pritiskom s turbo punjačima. Motor ima četiri katalizatora, po dva za svaki red cilindara. Fenske razmišlja i o motoru za automobil Gordon Murray T50, koji je također razvio Cosworth. Kao i Valkyrie motor, T50 motor je V-12, a može se okretati do 12.100 o/min. Međutim, malo je manji te ima obujam 3,9 litre i razvija manje snage (650 KS).