BMW je priznao da kontrola gestikulacijama, iako je bila inovativna pri lansiranju, jednostavno nije imala odjek kod vozača kako je planirano. Lansirana sa Serijom 7, ova BMW-ova funkcija omogućila je vozačima obavljanje jednostavnih zadataka poput podešavanja glasnoće radija ili mijenjanja pjesme mahanjem rukama.
U to se vrijeme ta tehnologija smatrala revolucionarnom jer nudi futuristički način interakcije s infotainment sustavom automobila.
No, na prošlosedmičnom sajmu Consumer Electronics Show (CES) 2025. u Las Vegasu, BMW je najavio povlačenje funkcije te predstavio novu tehnologiju kao dio svoje linije Neue Klasse. Odluka o povlačenju funkcije upravljanja gestama dolazi u trenutku kada tvrtka prebacuje svoj fokus na napredne sisteme glasovnog upravljanja i druge savremene opcije.
Nadolazeći modeli Neue Klasse sadržavat će nadograđeni BMW Intelligent Personal Assistant, koji vozačima omogućava korištenje glasovnih naredbi za zadatke poput mijenjanja muzike, postavljanja navigacije i podešavanja raznih funkcija vozila.
Ovaj sistem pokreće BMW operativni sistem X i bit će integriran u sve buduće modele.
BMW’s new iDrive turns the whole windshield into a heads-up display https://t.co/gdC8KEU4ur
— The Verge (@verge) January 7, 2025
Jedna od glavnih opcija je Panoramic iDrive, elegantan infotainment zaslon sljedeće generacije koji obećava besprijekornu interakciju i impresivnije iskustvo vožnje. Riječ je o sistemu s inovativnim rješenjem: 3D head-up zaslonom (HUD) koji se proteže od stupa do stupa duž vjetrobranskog stakla.
U ovu futurističku inovaciju uključen je novi upravljač s dodirnim tipkama i novi sistem proširene stvarnosti koji spaja navigacijske upute i pomoć vozaču s informacijama o cesti. Prilagodljiva digitalna verzija sve informacije projicira na vjetrobransko staklo.
Christian Bauer, voditelj digitalnog sektora u BMW-u je rekao: ‘Približavanje zaslona cesti pomoći će vozačima da brže donose odluke, što će vam omogućiti da lakše zadržite pogled na cesti. Novi sistem pojavit će se u nadolazećem, ali još neimenovanom SUV modelu koji BMW gradi na potpuno električnoj platformi Neue Klasse. Taj će SUV debitirati krajem 2025. godine‘.
BMW uopće nije zabrinut zbog eventualno loših reakcija kupaca, rekao je glavni tehnološki direktor Frank Weber, iako je bilo članova uprave firme koji su bili zabrinuti kada im je ta ideja prvi put predstavljena.
Weber je rekao da nova postavka više nije poput klasičnog ekrana u automobilu, već dodatni sloj proširene stvarnosti koji vozača i automobil drži povezanijim s cestom.