Sa EV6, Kia je na put postavila veoma dobar električni bombarder. Sada postoje neka poboljšanja za električni Korean.
Kia EV6 dizajnirana je kao električni krosover za porodice. Ali nakon samo tri godine izgradnje, sada je došlo do facelifta koji je kao takav stvarno prepoznatljiv samo s prednje strane. Ali nije samo eksterijer ono što je tu i tamo retuširano. Unutrašnjost novog EV6 takođe ima neka poboljšanja, piše Heute.
Futuristički dizajn
Izvana, EV6 i dalje izgleda futuristički. Agresivni prednji dio osigurava prestiž preticanja u lijevoj traci na autoputu. Međutim, mišljenja se razlikuju kada je u pitanju pogled odzada: dok jedni slave neprekidnu svjetlosnu traku, drugi se mršte. Ali činjenica je: pored ovog automobila niko ne prolazi ravnodušno. Uostalom, dizajn je osvojio nekoliko nagrada. Ako želite dizajnirati električni automobil na futuristički način, učinite to ovako. Da li farovi zaista izgledaju bolje nakon facelifta nego na prethodnom modelu? Ovo je diskutabilno. U svakom slučaju, prva generacija nije baš izgledala staro.
Veće baterije i mekša šasija
U unutrašnjosti se vizualno nije mnogo promijenilo. Međutim, ekrani sada imaju veću rezoluciju i zbog toga izgledaju kvalitetnije od onih u prethodniku. Sa 326, Kia sa pogonom na sve točkove ubrzava od 0 do 100 za 5,2 sekunde. Prvi udarac je prilično impresivan. Pri 185 km/h, elektronika obuzdava temperament Korejca.
Baterija od 84 kWh (umjesto 77,4 kWh) može se puniti sa do 258 kWh. Za 18 minuta brzi punjač prelazi sa 10 na 80%. Za razliku od svog prethodnika, ovjes je sada malo udobniji, ali ostaje na sportskijoj strani stvari. Prtljažnik ima zapreminu između 490 i 1.290 litara. Nije svemirsko čudo, ali ipak dovoljno.
Široka paleta motora
Cijene za Kia EV6 počinju od 49.190 eura - ali za to dobijate malu bateriju (62,9 kWh) i 170 KS koje napajaju zadnju osovinu. Sljedeća verzija motora sa velikom baterijom (84 kWh) počinje od 52.790 eura sa pogonom na zadnje točkove. Onaj ko želi pogon na sve točkove od 326 KS morat će da stavi na sto najmanje 56.690 eura. Potpuno opremljen, korejski automobil košta 66.590 eura. Kao što je tipično za Kiju, postoji garancija od sedam godina ili 150.000 kilometara.
Zaključak: Bolje nego prije
Razlike u odnosu na prethodnika nalaze se na prednjem dijelu, malo u unutrašnjosti i posebno ispod haube. Baterije su postale veće, a samim tim i domet. Šasija također više ne poskakuje preko neravnina kao nekada. Tako je Kia zavrnula nekoliko šrafova i definitivno poboljšala EV6. I dalje je to uspješan električni automobil koji se vizualno izdvaja iz mase vozila na cesti.