Novi GR Yaris nastao je na temelju Toyotinog iskustva osvajanja titula u Svjetskom prvenstvu u reliju. Iskovan kroz uspjehe, u vatri takmičenja, donosi tehnologiju i konstrukciju motosporta ravno u svijet cestovnih automobila, dosljedno prateći duh Toyota Gazoo Racinga u stvaranju sve boljih automobila koji u sebi nose dinamičnost i zabavu u vožnji.
Predstavljanje je predviđeno za drugu polovinu 2020. pa će GR Yaris pratiti model GR Supra kao drugi Toyotin globalni GR model.
Ima sve potrebno za uspjeh na utrkama
"Jedan od ciljeva Toyota Gazoo Racinga je koristiti motosport za brušenje svojih znanja i vještina, s ciljem predstavljanja vrhunskih serijskih sportskih automobila.", rekao je predsjednik Gazoo Racinga Shigeki Tomoyama predstavljajući GR Yaris na Salonu automobilu u Tokiju 2020.
Svaki aspekt ovog automobila je usmjeren ka performansama: potpuno nova platforma i motor, novi ovjes, lagana konstrukcija i aerodinamičan oblik, te novi stalni pogon na sva 4 točka GR-FOUR. Zahvaljujući velikoj snazi i maloj težini, ima sve potrebno za uspjeh na utrkama, kao i za pružanje uzbudljivih performansi kao super okretni mali cestovni automobil.
Ekipa vještih konstruktora i inžinjera s iskustvom u WRC-u okupljena u Tommi Mäkinen Racingu fokusirala se na usavršavanje aerodinamike, rasporeda težine i olakšavanje novog automobila – tri ključne karakteristike za postizanje najboljih performansi i voznih svojstava. Kako bi se planovi pretočili u stvarnost, GR Yaris su tokom razvoja testirali profesionalni trkači i reli vozači.
Iako je novi GR Yaris na vrhu palete potpuno novog Yarisa, njegov je izgled jedinstven uz trovratnu karoseriju i sniženu visinu krova, čime je postignuta silueta coupea. Sprijeda, oblik maske hladnjaka i spojler izražavaju autentični GR status ovog automobila, dok nazad, široki trag točkova i mišićavi blatobrani omogućavaju korištenje aluminijskih naplataka od 18“.
Motor daje maksimalnih 261 KS/192 kW
Motor u GR Yarisu je potpuno novi, trocilindarski turbo motor koji uživa pogodnosti tehnologija iz motosporta radi postizanja maksimalnih performansi, uključujući hlađenje klipova putem više mlaznica, veliki promjer ispušnih ventila, te mašinski obrađene usisne kanale. Uz zapreminu od 1.618 cm3 ovaj motor daje maksimalnih 261 KS/192 kW te 360 Nm okretnog momenta.
Kompaktan i lagan motor ima dva bregasta vratila u glavi motora, 12 ventila te turbopunjač s jednim kolom, s kugličnim ležajem, a pridružen mu je ručni mjenjač sa šest brzina, konstruiran tako da podnosi velike okretne momente.