NOVOSTI IZ KUPERTINA

Apple nudi minimalno 5 godina softverske podrške za iPhone 15 seriju

Do sada Apple nije službeno objavio koliko godina daje softversku podršku, sve do sada kada je obznanio kako je 5 godina za iPhone 15 modele telefona.

Apple je već dugo poznat po dugotrajnoj podršci za svoje iPhone uređaje, ali firma nikada nije službeno obećala određeni broj godina podrške. To je potpuno drugačije u svijetu Androida, gdje gotovo svi proizvođači uređaja imaju neko obećanje o softverskoj podršci, pri čemu su Google i Samsung na samom vrhu s obećanjima o sedam godina podrške za svoje vodeće modele.

Sada je Apple, zbog novih propisa u Ujedinjenom Kraljevstvu, bio prisiljen objaviti minimalni rok podrške za svoju seriju iPhone 15, konkretno za iPhone 15 Pro Max.

Kompanija se odlučila za pet godina. To je očito dvije godine manje od njihovih glavnih konkurenata, ali postoji kvaka – to je minimalno što Apple obećava pružiti. Ništa ne sprječava firmu da ide dalje, čak i znatno dalje od pet godina, kako je to ponekad činila u prošlosti. Stoga imajte to na umu; ovo nije Apple koji kaže da će završiti podršku nakon pet godina, već da je to minimalni iznos.

Dakle, prvi put konačno imamo neke informacije od Applea o ovom pitanju, iako to nije službeno objavljeno svijetu na isti način na koji to čine proizvođači Android uređaja, te smo morali saznati na ovaj neizravan način. Ipak, to nam daje nešto čemu se možemo usidriti i s čime možemo uspoređivati konkurenciju na Androidu.

Ova novost od Applea pruža važan referentni okvir za korisnike i industriju. Daje mogućnost usporedbe trajanja softverske podrške među vodećim igračima na tržištu pametnih telefona, što je ključno za korisnike pri donošenju informiranih odluka prilikom kupovine.

Također, postavlja temelje za buduće regulative i standardizaciju u industriji, što može značajno utjecati na tržišnu dinamiku i strategije firmi. Kao rezultat, korisnici će imati jasniju sliku o tome što mogu očekivati u pogledu dugovječnosti uređaja, što bi moglo utjecati na lojalnost brendu i zadovoljstvo kupaca.

Dugoročno, ova promjena može potaknuti i druge proizvođače da prilagode svoje politike softverske podrške, čime bi se povećala konkurentnost i možda čak i inovacije u pružanju usluga korisnicima.

Kako tržište pametnih telefona nastavlja rasti i razvijati se, jasne i transparentne politike podrške postaju sve važnije, kako za očuvanje povjerenja korisnika, tako i za održavanje zdrave konkurencije među vodećim tehnološkim kompanijama.