Kupcima koji traže pouzdan polovni automobil preporučuje se da izbjegavaju modele s određenim tipom motora, koji bi mogao dovesti do ozbiljnog problema.
Automehaničar Dave Harrison upozorio je vozače da izbjegavaju polovne modele automobila koji imaju motore s mokrim remenom jer bi ti motori mogli imati veliki kvar čiji popravak bi mogao koštati pravo bogatstvo. Mokri remen je vrsta remena koji funkcionira unutar motora automobila, uronjen u ulje. Tako se smanjuje buka, povećava trajnost i smanjuju emisije štetnih plinova.
"Sljedeći veliki skandal bit će mokri remeni. Mnogi modeli nakon 2017. godine zamijenili su standardne remene s mokrim remenima, navodno zbog bolje učinkovitosti. Međutim, mokri remen predstavlja veliki problem jer ima samo desetogodišnji interval, nakon kojeg propada i može uzrokovati da vam kočnice prestanu raditi, a ako se potroši nakon devet godina, proizvođače to ne zanima", tvrdi Harrison.
Iako su motori s mokrim remenom obično kompaktniji i tiši u usporedbi s alternativama, neki vozači su primijetili da ulje ubrzava trošenje remena. Dijelovi gume mogu se odvojiti od remena, što povećava šanse da se remen ošteti. Ostaci gume također mogu začepiti filter za usisavanje ulja, što može dovesti do lošeg podmazivanja motornog dijela.
Razni proizvođači godinama su ugrađivali motore s mokrim remenom u svoje modele.
Ipak, pri kupnji novog ili polovnog automobila, vozači trebaju imati na umu da će klasični suhi remen također zahtijevati održavanje, a proizvođači preporučuju da ga mijenjate svakih deset godina.