Utrka za efikasnim električnim tehnologijama traje, a povremeno dobijamo vijesti o značajnim iskoracima, od kojih se većina tek treba dokazati u praksi.
BMW je vodeći investitor u startup DeepDrive, zajedno s UVC Partners, Bayern Kapitalom, Continentalovim Corporate Venture Capital Unit…
DeepDrive je razvio elektromotore s točkovima za električna vozila i dizajn s dva rotora za koji firma kaže da štedi troškove i resurse u usporedbi s drugim dizajnom.
Kompanija tvrdi da se njen električni motor s dva rotora radijalnog magnetskog toka može ugraditi u bilo koje vozilo ili kao centralni pogonski motor ili kao motor u kotaču, prenosi HAK revija.
DeepDriveova patentirana tehnologija navodno povećava raspon vozila (u nekom prosjeku do 800 kilometara), postiže visoku gustoću okretnog momenta, isplativa je za proizvodnju i zahtijeva manje prirodnih resursa.
"S patentiranom i jedinstvenom arhitekturom e-motora, DeepDrive bi mogao postaviti nove standarde za e-mobilnost", rekao je Marcus Behrendt, direktor BMW-ova odjela i Ventures.
DeepDrive najavljuje troškovno efikasnu proizvodnju, 50 posto manje magneta, 80 posto manje željeza, magnete bez rijetkih metala i 30 posto nižu cijenu po Nm u poređenju s konkurencijom.
DeepDriveovi motori u točkovima promjera 19 inča (48,2 centimetar) isporučuju okretni moment od 1.250 Nm i vršnu snagu od 125 kW uz navodnu efikasnost od 97 posto u paketu koji teži impresivnih 32 kilograma.
Prikladan je za kompaktnu klasu i električna vozila srednje veličine koja koriste litij-željezo-fosfat ili natrij-ionske baterije.
Centralni pogonski motor može se pohvaliti okretnim momentom od 700 Nm i vršnom snagom od 300 kW uz maksimalnu brzinu od 12.000 o/min – te 98 posto efinasnosti pogona i samo 30 kg mase.
Proizvodnja prvih vozila s ovim motorima trebala bi početi 2026. godine, piše DesignNews.