Ekonomija

Cijene divljaju, a ombudsmani poručuju: Ne postoje opravdani razlozi za poskupljenja

Uzevši u obzir životni standard stanovnika BiH, nepostojeći ili gotovo zanemariv rast visine ličnih primanja posljednjih decenija u BiH, s aspekta Institucije ombudsmena za zaštitu potrošača u BiH nikako ne postoje opravdani razlozi za povećanje cijena bilo kakvih usluga ili proizvoda.

Komentirali su iz ove institucije za Fenu izvješća o poskupljenjima životnih namirnica u doba pandemije COVID-19.

Kako kažu, Institucija u cijelosti razumije i podržava razvoj privrednog sektora zasnovanog na profitabilnom poslovanju i time i očuvanju radnih mjesta u državi, no potrošača daljnje opterećenje potrošačke košarice dovodi u nemogući položaj dodatnih zaduživanja kako bi "spojili kraj s krajem".

"Institucija nositelje vlasti, posebno entiteta, opetovano poziva da koriste sve svoje ovlasti kako bi u saradnji s međunarodnim finansijskim institucijama pronašli modalitete rasta ličnih primanja koja bi mogla pratiti i povećanje cijena proizvoda i usluga u cilju očuvanja zdravog, konkurentnog i održivog privrednog sistema", rečeno je Feni iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH.