SAMO ELEKTRIČNI AUTOMOBILI

Evo kada pojedini proizvođači auta planiraju u potpunosti prijeći na struju

Od 2035. nadalje u Evropskoj uniji bit će dopuštena registracija novih automobila koji ne ispuštaju CO2. Mnogi proizvođači automobila stoga prelaze na električne automobile jer bi oni jedini trebali ostati dopušteni. U nastavku je popis koji pokazuje kada bi najveće marke u industriji u Evropi željele izvršiti promjenu.

Marke koje žele ukinuti motore s unutrašnjim sagorijevanjem prije 2035.

Alfa Romeo: planira nuditi samo električna vozila u Evropi, Kini i SAD od 2027.

Audi: u Evropi želi prodavati samo nove električne automobile od 2026.

Citroën: neće nuditi nova vozila s unutrašnjim sagorijevanjem u Evropi od 2028.

DS Automobiles: neće nuditi nova vozila s unutrašnjim sagorijevanjem u Evropi od 2024.

Fiat: planira postupno ukidanje motora s unutrašnjim sagorijevanjem širom Evrope između 2027. i 2030.

Ford: želi nuditi samo plug-in hibride i električna vozila od 2026. i biti isključivo električna marka u Evropi od 2030.

Honda: 30 novih modela električnih automobila trebalo bi se pojaviti do 2030., a motori s unutrašnjim sagorijevanjem neće se proizvoditi od 2040.

Jaguar: od 2025. u Evropi će voziti samo električna vozila.

Lancia: planira prijelaz na električne automobile koji će se odvijati postupno do vjerojatno 2034. godine.

Lexus: potpuno električna vozila u EU, Kini i Sjevernoj Americi do 2025.

Mercedes: želi proizvoditi samo električna vozila u Evropi do kraja 2030.

Mini: od početka 2030. u Evropi su planirani samo električni automobili. Isto vrijedi i za Nissan, Rolls-Royce i Volvo.

Opel: planira prestati nuditi motore s unutrašnjim sagorijevanjem u Evropi od 2028.

Peugeot: ne želi prodavati motore s unutrašnjim sagorijevanjem u Evropi od 2030.

Volkswagen: želi biti bez motora s unutrašnjim sagorijevanjem u Evropi od 2033.

Motori s unutrašnjim sagorijevanjem bit će ukinuti od 2035.

Osim proizvođača koji se žele prilagoditi propisima EU prije 2035. godine, postoje i brendovi koji cilj žele postići upravo u toj godini. Kia i Dacia više ne žele proizvoditi motore s unutrašnjim sagorijevanjem u Evropi od 2035. Škoda planira u Evropi od 2035. nuditi samo električna vozila. General Motors i Hyundai do tada žele biti bez emisija u Evropi. Hyundai čak želi postići ovaj cilj u cijelom svijetu do 2040. godine.

Ovi proizvođači nemaju konkretnih planova

BMW: Još nije dao tačan datum postupnog ukidanja, ali očekuje se da će oko 50 posto svih vozila u Evropi biti električno do 2030.

Lamborghini: još nema konkretnih planova za postupno ukidanje motora s unutrašnjim sagorijevanjem, ali će od 2024. nuditi samo plug-in hibride i električne automobile.

Mazda: želi biti klimatski neutralna do 2050., ali još nije objavila nikakve planove

Mitsubishi: proširuje ponudu električnih vozila, ali nema tačnih planova za postupno ukidanje. Porsche: do 2030. više od 80 posto vozila njemačke automobilske marke bit će električno.

Renault: oko 90 posto svih vozila u Evropi trebalo bi biti električno do 2030. Proizvođač želi postići CO₂ neutralnost do 2040.

Toyota: još nije objavila nikakve planove za ukidanje motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Međutim, Toyota želi biti klimatski neutralna do 2035.