ne treba žuriti

Evo u koje doba godine najviše automobila promijeni vlasnika za bolju cijenu

Vrijeme prodaje automobila ovisi o nekoliko faktora kao što su vrsta vozila, lokacija i trenutačna situacija na tržištu.

Međutim, odabir pravog doba godine također vam može pomoći brže prodati automobil. Kompanija za obradu podataka o automobilima, carVertical, podijelila je nekoliko savjeta o tome kako izabrati najbolje vrijeme za prodaju vozila i postići bolju cijenu.

Odgađaju odluku

Vozači ne trebaju žuriti sa stavljanjem svojih vozila na oglasnike tokom zimskih mjeseci.

Čini se da je bolje pričekati i prodati automobil u martu, aprilu ili maju. To sugerira da je potražnja u proljeće veća nego u hladnijim mjesecima.

Mnogi koji planiraju kupiti vozilo obično odgađaju odluku do toplijih mjeseci kako bi izbjegli vožnju u teškim uvjetima.

Naravno, ako nije "sila" što prije zamijeniti postojeći automobil.

"Generalno, lakše je voziti u proljeće jer su dani duži i manje je opasnosti poput mokrih ili cesta prekrivenih snijegom.

Dobro vrijeme

Vozači početnici obično preferiraju voziti u sigurnijim uvjetima. To utječe na potražnju”, pojašnjava Matas Buzelis, stručnjak za automobile i voditelj komunikacija u carVerticalu.

Kasno ljeto i rana jesen također su dobro vrijeme za prodaju vozila. Prema podacima kompanije, većina izvještaja na carVerticalu bude zatražena u augustu i septembru.

Ovo ne bi trebalo biti iznenađenje jer neki vozači žele kupiti automobil prije zime.

Najgori su mjeseci za prodaju automobila decembar i januar. Budući da mnogi štede za nadolazeće praznične troškove, izbjegavaju velike kupovine.

Odabir pravog trenutka može vam pomoći brže prodati vozilo i dobiti više novca. Kada je potražnja manja, prodavačii su često prisiljeni pregovarati i spustiti traženu cijenu.

Prodaja kabrioleta usred zime može biti izazovna – ovi automobili obično privlače kupce u proljeće i ljeto.

Vozila SUV i vozila s pogonom na sva četiri točka zimi su u stalnoj potražnji jer kupci često traže sigurnija vozila s dobrim prianjanjem.

"Možda je pravo vrijeme za kupovinu vozila, ali ne i za njegovu prodaju. Sezonska potražnja često može ići u korist kupca jer neka vozila mogu zahtijevati i dodatne troškove održavanja i skladištenja tokom zimskim mjeseci”, objašnjava Buzelis, prenosi Autoklub.