Redoviti korisnici YouTubea vjerojatno su primijetili obilje lažnih filmskih trailera generiranih umjetnom inteligencijom tokom protekle godine. Ova dosadna AI "kaša" preplavila je platformu. Prema izvještaju Deadlinea, ispostavilo se da su veliki filmski studiji zapravo zarađivali na tim videozapisima.
Shema je funkcionirala poput mafijaške reketarske operacije. Hollywoodski studiji nisu provodili zaštitu autorskih prava na tim videozapisima. Umjesto toga, sklopili su dogovor s YouTubeom kako bi osigurali da reklamni prihodi idu njima, a ne ljudima koji su upisali nekoliko upita i napravili laganu montažu.
Jedan od najpoznatijih takvih videozapisa je lažni trailer za Supermana. Taj je video prevario i francusku nacionalnu televiziju, što je navelo reditelja Jamesa Gunna da na X-u objavi tri emotikona povraćanja. Vjerojatno nije znao da je Warner Bros. Discovery jedna od firmi koje su gomilale novac na tim blijedim imitacijama.
Postavlja se pitanje zašto bi veliki filmski studiji dopustili da se njihovi brendovi razvodne s besmislicama generiranim umjetnom inteligencijom. Uostalom, ti lažni traileri postoje odmah pored stvarnih teasera i dokazano je da mogu zbuniti ljude.
U svakom slučaju, gotovo je s tim. YouTube je isključio reklamne prihode za takve videozapise, a kanali koji distribuiraju takav sadržaj, poput Screen Culturea, uklonjeni su iz partnerskog programa.
Taj kanal ima više od 1,4 miliona pretplatnika i objavio je nevjerojatnih 1800 videozapisa. Ako nešto postoji, Screen Culture je vjerojatno napravio lažni trailer za to. Primjerice, kanal je objavio više od 20 trailera generiranih umjetnom inteligencijom za nadolazeći Marvelov film Fantastic Four: First Steps.