Propagira zdravlje

Gwyneth Paltrow prigrlila starenje: Čudno je biti zamrznut u vremenu

Mislim da je to kulturološki problem. Žene žele biti zdrave i žele zdravo starjeti, kaže glumica

Poduzetnica i nekadašnja glumica Gwyneth Paltrow redovno propagira zdrav životni stil, a sada je za britanski Vogue otkrila ponešto o tome kako se njeguje te je podijelila s čitateljima i svoja razmišljanja o starenju. Ideju o tome da su kod muškaraca sijede vlasi prihvatljive i privlačne, dok se žene osuđuje ako izgledaju u skladu sa životnom dobi, pedesetogodišnja guruica zdravog života smatra potpuno pogrešnom.

„Mislim da je to kulturološki problem. Žene žele biti zdrave i žele zdravo starjeti. Zamisao prema kojoj bismo trebale biti zamrznute u vremenu tako je čudna”, rekla je za magazin. Govorila je i o tome kako se divi zvijezdama koje su prihvatile svoje godine, ističući 65-godišnju glumicu Andie MacDowell i njezine „predivne sijede kovrče” kao primjer.

„Definitivno postoje dvostruki standardi. Nameće se stav da je lijepo osijedjeti kao muškarac, ali za žene nije tako. Žene se uvijek pita što planiraju učiniti u vezi s borama i kožom koja stari”, rekla je Paltrow dodajući kako se niko ne bi trebao sramiti zbog svojih izbora. „Neki ljudi žele se pomladiti plastičnom operacijom, a drugi žele biti kao fantastična francuska baka koja osvaja stilom i zapravo nikad ništa ne radi da bi izgledala mlađe”, rekla je majka dvoje djece, 19-godišnje Apple i dvije godine mlađeg Mosesa koje je dobila u braku s glazbenikom Chrisom Martinom.

Jutro Gwyneth počinje ajurvedskim mućkanjem ulja u ustima i struganjem jezika, nakon toga opere zube i potom meditira zajedno s drugim suprugom, 52-godišnjim scenaristom i producentom Bradom Falchukom. Što se tiče tjelovježbe, jako puno hoda i već se godinama pridržava metode trenerice fitnessa Tracy Anderson, kod koje vježbaju mnoge zvijezde, uključujući i Jennifer Lopez.

Beauty rutina joj je vrlo jednostavna, jer se „stvarno ne šminka”, ali cijeni proizvode kao što su Super Serum Skin Tint brenda ILIA ili tonirani balzami njenog brenda Goop.

„Ne želim izbrisati vrijeme koje sam proživjela i ne moram biti bez bora”, rekla je poduzetnica, hvaleći ipak proizvod svog brenda, serum Youth Boost Peptide, čija je cijena 150 dolara, kao neinvazivnu opciju za održavanje kože u dobrom stanju. No, oni koji bolje pamte mogli bi pomisliti da je Gwyneth skočila sama sebi u usta, budući da je 2020. postala glasnogovornica Xeomina, piše Page Six. Xeomin je jedna od nekoliko tržišnih varijanti botulinum toksina A (botoksa), neurotoksina koji se primjenjuje pomoću injekcije na određenim dijelovima lica kako bi se privremeno umrtvili mišići, što dovodi do slabije vidljivosti bora. Pratiteljima je zasmetala i nedavna Gwynethina objava na Instagramu na kojoj ona i suprug izgledaju kao da su se dobro „roštiljali” na vrućem italijanskom suncu te su poručili promotorici zdravog života neka se pobrine za bolju zaštitu od sunca.