poznati brend

Inflacija ga oborila, on se podigao: Povratak Foot Lockera

Foot Locker, legendarni američki lanac trgovina sportskom obućom, pod vodstvom izvršne direktorice Mary Dillon, postigao je mnogo bolje rezultate no što su analitičari predviđali.

Posljednji rezultati prodaje iznenadili su tako i investitore. Premda je tvrtka, ponajviše zbog inflacije, izgubila dio kupaca i profita, čini da bi "Lace Up Plan" Mary Dillon ipak mogao uspjeti.

Prije nekoliko mjeseci Foot Locker bio je gotovo pred kolapsom. Inflacija koja je snašla kupce Foot Lockera primorala je upravu tvrtke da cilj zarade od prodaje postavljen na 9,5 milijardi dolara odgodi do 2028., investitori su počeli od tvrtke dizati ruke, a dionice su pale trideset posto.

Situacija na tržištu sportske opreme mijenja se iz dana u dan. Problemi s kojima se suočava Foot Locker jednaki su onima koje proživljavaju ostali američki "sportski igrači" na tržištu. Nike Inc. tako reže dvije milijarde dolara troškova i otpušta dva posto svoje radne snage.

Lululemon Athletica Inc. izvijestio je kako im je poslovanje u SAD-u loše, a slaba prodaja Under Armour Inc. dovela je do potpunog restrukturiranja. Ove sedmice, uz Foot Locker, izuzetak je Dick‘s Sporting Goods Inc., koji konstantno raste i prisvaja svojim širokim asortimanom opreme sve veći tržišni udio.

"Cijene proizvoda porasle su tokom posljednjeg tromjesečja, što dokazuje da su potrošači spremni platiti višu cijenu za kvalitetan proizvod" - rekla je američkim novinarima Mary Dillon, koja je od 2013. do 2021. bila je čelu tvrtke Ulta Beauty, lanca trgovina s kozmetičkom opremom.

Njen plan je diverzificirati ponudu robne marke i otvoriti nove formate trgovina. Foot Locker tako je u travnju predstavio koncept maloprodajne trgovine u New Jerseyju, za koji se nadaju da će privući i one kupce kojima sport nije glavni interes. Najavili su to učiniti do kraja ove godine u New Yorku, Parizu, Melbourneu i Delhiju.